sâmbătă, 13 aprilie 2013

Particip la concursul Libris


Am auzit de concursul Libris de vreo săptămână (sau două?) şi m-am tot foit, m-am gândit şi răzgândit şi iată-mă anunţ sus şi tare că da, vreau să particip!

Concursul se desfăşoară între 2 şi 22 aprilie, eu am preluat detaliile de pe pagina lor de Facebook.


Librăria online Libris este un mediu extrem de prietenos în care îţi poţi comanda cărţile stând comod în faţa laptop-ului.

Ce îmi place mie la ei este multitudinea de cărţi, posibilitatea de a le pune în wish-list şi a le comandă mult mai uşor atunci când le vine vremea şi evident reducerile constante, cui nu-i plac reducerile?

N-am comandat mereu cărţi online. Îmi plăcea mai demult să intru în librării şi să mă pierd printre cotloane pline de cărţi.

Îmi aduc aminte cu plăcere de o librărie care nu mai ştiu dacă mai există în Bucureşti. Era undeva pe lângă Sf. Gheorghe, parcă avea 2 etaje şi o multitudine de cărţi. Cum la mine în familie mereu s-a pus valoare pe cărţi, de fiecare dată când mergeam în Bucureşti petreceam o perioadă de timp în acea librarie şi plecăm acasă cu nişte cărticele noi pe care urmă să le devorez repede din scoarţă în scoarţă.

Acum, prefer modul asta de a le cumpăra deoarece la mine în oraş nu mai e decât o librărie şi în plus e mult mai convenabil.

Observ că m-am lungit cu poveştile şi am uitat să povestesc despre concurs.

Ei bine, concursul este destinat posesorilor de bloguri fără restricţii privind numărul de posturi sau vechimea blogului şi implică două postări, prima că un fel de anunţ al participării la provocare/concurs şi a două(aici e aici) cu tema "De ce citesc?".

Premiile pe care le oferă Libris cu ocazia acestui concurs sunt mai mult decât generoase, şi anume 3 premii în valoare totală de 1500 ron:

premiul I – constă în cărţi la alegere în valoare de 900 ron,

premiul al ÎI lea – constă în cărţi la alegere în valoare de 400 ron,

premiul al III lea – constă în cărţi la alegere în valoare de 200 ron.

Acesta este postarea prin care eu îmi anunţ intenţia de a participă la concurs, dar cât de curând urmează motivele pentru care oamenii ar trebui să citească şi de ce citesc eu.

O zi bună şi sper să ne înscriem cât mai mulţi la concurs şi evident cel mai bun să câştige!

5 comentarii:

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!