vineri, 12 aprilie 2013

Visez la... si scurtissime de vineri

Azi m-am machiat.

Si da, este un eveniment, imi place machiajul dar la 7 dimineata cand ma indrept eu alene sau in forta, de cele mai multe ori in intarziere spre servici, ideea de a incerca sa folosesc mai mult ca un rimel si un ruj e catastrofica. Si totusi, ieri am fost la pensat si vorbeam eu cu fata de acolo de machiaj de cursul pe care l-am facut si evident a venit intrebarea ei: "Si de ce nu ai venit machiata?" Si n-am stiut ce sa raspund. Asa ca mi-am propus 10-15 min in fiecare dimineata in care sa ma joc cu crema coloranta in loc de fond de ten, pudra, corector, un pic de culoare, tus, rimel, blush si ruj, un pic de parfum si 15 min ar trebui sa fie gata.

In alta ordine de idei am vazut ieri pe net suportul asta de pensule si vreau si eu:














Tot la capitolul machiaj, mi-ar placea ca acele 15 minute petrecute cu machiajul de dimineata si acel muuult timp petrecut cu machiajul de ocazie cand se intampla asta sa se petreaca intr-un astfel de loc:









Tot la capitolul vise am primit un mail cu lenjerii de pat si de atunci visez la asta. Problema e ca nu prea stiu daca avem nevoie, si mai stiu ca sunt multe alte prioritati momentan, dar, ziceti voi daca nu e frumoasa.









In alta ordine de idei, m-a amuzat atitudinea unei fetite de la Relatii cu Clientii UPC cand m-am dus ieri sa desfiintez telefonul fix pe care l-am acceptat din greseala acum un an si de care nu am nevoie, nu are legatura cu cei 6 lei/luna pe care ii platesc pentru serviciu ci cu faptul ca nu am nevoie.
Reactia a fost: "De ce?" pe un ton ce nu se poate descrie in cuvinte, mirare in stare pura. I-am explicat frumos si mi-am rezolvat problema.

Totusi, ma gandeam oare mentalitatea asta de a avea un lucru de care nu ai nevoie doar pentru ca e ieftin nu e cumva gresita?

Acestea fiidn spuse, va las sa visati frumos si o vineri exceptionala!

P.S. si totusi voi la ce visati, lucruri complet inutile sau nu utile deocamdata dar asa de visat cu ochii deschisi?

2 comentarii:

  1. Bine te-am gasit!
    Eu scriu mereu pe blog despre lucrurile la care visez, desi stiu ca multe dintre ele nu vor ajunge niciodata sa se materializeze. Dar imi face placere sa ma gandesc la ele, sa visez cu ochii deschisi.
    Cu siguranta mirarea acelei fete era prefacuta. Stii cati oameni merg zilnic acolo pentru a anunta ca vor sa renunte la telefonul fix? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Merci de vizita.

    Sper sa iti placa ce citesti chiar daca sunt pe calea spre o identitate a blogului. Intr-un final o s-o gasesc sunt sigura de asta...

    Si visele fac bine :)

    Zi frumoasa ca doar ce a venit primavara!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!