miercuri, 10 decembrie 2014

Odiseea încălțărilor de iarnă sau cum să tratăm sezonul rece cu încredere

Iarna de anul acesta a venit nemțește, fix pe 1 Decembrie, așa cum este ea așteptată calendaristic. Mărturisesc faptul că pe mine zăpada mă încântă dacă este soare și pot să mă bucur în voie fără a fi nevoie să tremor deszăpezind mașina și apoi alunecând prin oraș. Nu a fost să fie, dar tot am fost o alintată a sorții beneficiind de serviciile de șofer personal ale soțului meu. Nu-i așa că mă invidiați?


În altă ordine de idei, evenimentul m-a pus pe gânduri: oare sunt suficient de pregătită? Nu, nu mă refer la schimbat cauciucuri de iarnă și verificat antigel la mașină. Astea au fost de mult bifate, mă gândeam la provizia de încălțăminte de iarnă care m-ar face să pășesc cu încredere prin acest sezon: botine, ghete și cizme.

Răspunsul a fost negativ și am decis că mai aveam nevoie de o pereche de cizme înalte, fără toc și niște bocanci de oraș, rezistenți la zăpadă și fleșcăială.

Zis și făcut, la un click distanță se afla Kalapod.ro – ajutorul de nădejde al femeilor ocupate, dar în căutare de încălțăminte frumoasă, bună și care să nu dezechilibreze definitive bugetul familiei.

Pe site, am găsit cizmele de damă Zaviera, de culoare khaki, cizme înalte din piele ecologică de calitate, deci prietenoase cu mediul înconjurător cu o baretă decorativă în formă de T și închisă cu cataramă, căptușite la interior cu blană sintetică – deci călduroase chiar și în cele mai înghețate zile. Închiderea se efectuează cu fermoar lateral, cizmele beneficiază de talpă aderentă și toc masiv, acest lucru oferindu-le și oferindu-mi un plus de echilibru și stabilitate pe străzile înghețate.





Astfel am rezolvat căutarea cizmelor înalte, fără toc și au mai rămas doar bocancii de oraș, rezistenți la zăpadă și fleșcăială.

Această a doua căutare s-a rezolvat prin ghetele SubZero, variant alba care se confundă cu zăpada, confecționate din piele ecologică la exterior, dar îmblănite la interior. Ghetele m-au atras prin apariția lor unică și m-am îndrăgostit irezistibil de ele.




Una peste alta, pe mine Kalapod m-a câștigat de client. 2 perechi de încălțări pentru sezonul rece la doar 148.90 RON, transport gratuit și posibilitatea de a câștiga o tabletă dacă plasez comanda până în Crăciun, mie mi se pare mai mult decât rezonabil.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!