miercuri, 10 decembrie 2014

Garderoba mea în pastel de toamnă

Știu, știu că toamna pare să fi trecut de mult, cel puțin calendaristic, și totuși sunt câteva zile în care pare mai stabilă ca oricând pe meleagurile noastre.





Ce vreau eu să vă povestesc aici este despre isprăvile mele atunci când am decis să adaug culoarea în viața mea. Fiind în anotimpul ce se intitulează generic toamnă și garderoba fiind cel mai la îndemână de modificat, am schimbat pe ici pe acolo prin locurile importante.

Rezultatul? Un stilat pastel de toamnă format din rochii, pantaloni, bluze și fuste, adică orice ar avea nevoie o femeie pentru a ieși fără teamă în lume și pentru a împrăștia stil și eleganță tuturor celor din jurul ei.

Complice mi-a fost prietena mea Tina. Cum care Tina? TinaR, prezența neobosită de pe piața românească de modă încă din anii 90.

Dacă nu știați TinaR are de câțiva ani și site și este o prezență mai mult decât extinsă în on-line, lucru care nu poate decât să îmi fie de ajutor, un magazin fizic ne-existând în orășelul meu de provincie.

Cu ajutorul site-ului am reușit să vizualizez în puțin timp zeci de fuste, rochii, pantaloni sau bluze în culori și stiluri diferite și să aleg în cunoștință de cauză. Prețurile sunt pe măsura calității dar nu adaugă sute de lei doar pentru că au un nume notat pe o etichetă, Își respectă numele și merg cu eleganță mai departe. Cred că acesta a fost primul lucru pe care l-am admirat la ei.

În plus, în timpul micii mele călătorii virtuale, am putut observa că magazinul vine în întâmpinarea nevoilor clienților lui (printre care de acum înainte mă număr și eu) cu obiecte vestimentare adecvate oricărui stil, de la casual la elegant sau chiar și sport. Mai rar, aș putea adăuga eu fără să îmi pară deloc rău.

Având în vedere calitatea ireproșabilă a produselor cred că voi putea înnebuni lumea cu pastelul de toamnă din garderoba mea și anul ce vine.







Fiind luna decembrie acum (cele povestite de mine se petreceau undeva pe la sfârșitul lui septembrie), mă distrează sloganul festiv ”În decembrie nu faci cumpărături, faci cadouri” și nu pot decât să aplaud inițiativa de a promova plata cu cardul, prin oferta inedită de transport gratuit în cazul în care această modalitate este aleasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!