miercuri, 10 decembrie 2014

Este toamna definită de șapte păcate?

Este întrebarea ce mă bântuie în ultima vreme. Oare aerul tern al anotimpului ar putea fi salvat de focul aprins în dormitor? Faptul că vedem mai puțin lumina zilei ne-ar putea tenta să ne jucăm mai mult și să ne descoperim fanteziile ce ne înfierbântă?






Poate că da, poate că nu. Este acel gen de întrebare la care un singur răspuns este greu de dat deoarece este atât de personal.

Eu cred că da. Putem defini toamna prin șapte păcate aflate după draperii groase de pluș și pereți antifonați. Mai cred că fanteziile ajută, lenjeria intimă bine croită și potrivită pe propriul trup este mai mult decât un adaos și mi-aș dori câteva zile în care să îmi iau bărbatul de mână și să descoperim nu doar 7 ci sute de păcate pentru care să dăm vina pe toamnă, iarnă sau orice alt anotimp ne-ar trece nouă prin minte.

Seven Sins, pare firma de lenjerie intimă concepută chiar pentru mine. Am de ales între sutele de costume prezente pe site și categorisite în funcție de gradul de îndrăzneală de la „Cuminte„ la „Incitant„.

O simplă plimbare pe al lor site nu poate decât să se concretizeze printr-o comandă ce va ridica instant temperatura fără a umbla la termostatul centralei. Cu ajutorul ambasadorilor celor șapte păcate, poți lesne să alegi culorile și modelele care îți scot nu doar ochii, ci întreaga personalitate și pasiune în evidență.

Mai mult, de anul acesta, există un show-room în București, amplasat pe strada Orzari, la numărul 3 din sectorul 2. Aici, SevenSins și-a propus să își întâmpine clienții într-un cadru intim, cald și plăcut, propice achiziționării de lenjerie intimă.

Plusurile show-room-ului sunt spațiul permisiv, sutele de produse expuse, cabinele de probă spațioase și experiența de peste 4 ani a colectivului în consilierea clienților pentru alegerea produsului ideal.

Poate ar fi interesant să menționez faptul că dacă decidem să călcăm pragul showroomului Seven Sins, beneficiem de o “zona de relaxare”, unde ne putem delecta cu o cafea. Scopul ne-precizat al acestei zone este crearea unui spațiu cât mai intim, atât de necesar pentru alegerea unei piese de lenjerie intimă.


Știu că a trecut de mult Black Friday și dacă nu ați putut profita de cele 3 zile de reduceri, atunci eu zic că puteți încerca să vizitați site-ul sau showroom-ul în perioada Crăciunului, am eu o bănuială ca atunci o să fie reduceri mai ales la costumele în culoarea pasiunii.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!