miercuri, 10 decembrie 2014

Colecția de stil la prețuri mici

De fiecare dată când se schimbă sezonul simțim intempestiv nevoia de a face o schimbare cât de mică în garderobă. Scopul? Evident, mai mult stil, eleganță si nevoia de a fi în pas cu vremurile.





Resimt nevoia aceasta mai mult acum, dar aș băga mâna în foc că și pe vremea bunicii era la fel, doar că nu era la fel de accesibila ca astăzi.

Azi există magazine fizice sau on-line cu prețuri mai mari sau mai mic, dar ofertă mai mult decât cuprinzătoare, astfel încât schimbarea garderobei se află la doar un pas distanță (sau un click).

Să luam spre exemplu sezonul în care tocmai am intrat, toamnă-iarnă (folosesc denumirea generică doar pentru a fi în asentimentul marilor case de modă, adică chic!), primul lucru ce are nevoie de o schimbare sau reîmprospătare este o geacă cu o croială și culoare nouă și în ton cu noutățile.

Evident că ar fi necesar să asortăm la ea rapid o pereche de ghete care să îmbine feminitatea cu aspectul practic și comoditatea. Grea misiune? Pentru mine nu mai este de când am descoperit faptul că Miniprix are magazin on-line. Acum este mult mai simplu și prețurile sunt mai mult decât rezonabile pentru calitatea produsului.

În caz că nu știați, de ceva timp Miniprix comercializează și produse ale firmelor Kenvelo, Fly London sau Timeout și parcă aș adăuga în coș și o cămașă în dungi de la Kenvelo, nu de alta, dar dungile sunt feblețea mea în perioada asta.

Acestea fiind zise, nu cred că mi-a luat mai mult de 30 de minute pentru a consulta toată oferta și a îmi alege obiectele preferate geaca, ghetele și cămașa care nu fac nici mai mult nici mai puțin de 263.5 RON - un preț mai mult decât rezonabil, zic eu. Dacă mai adaug și faptul că transportul este gratuit, fiind vorba despre o comandă cu o valoare mai mare de 100 RON, atunci nu pot decât să mă declar foarte mulțumită de serviciile pe care MiniPrix mi le oferă.

Ca și noutăte, în luna decembrie, a apărut pe site un fel de calendar de Advent, dar în spatele fiecărei căsuțe aferente zilei de așteptare se află câte o reducere, așa că eu una în plus față de Newsletter o să intru zilnic și o să verific reducerile de Crăciun pe care MiniPrix mi le ofera pentru a îmi îmbunătăți colecția de stil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!