joi, 20 noiembrie 2014

Stil de iarnă, doar alături de colecțiile Miniprix

Relația mea cu Miniprix-ul durează de ani și ani, de pe vremea când era și în Ploiești un astfel de magazin. De atunci am un tricou roșu cu o stea. L-am tot purtat și îl tot port și…nimic, nu pare deteriorat. Îmi este și rușine să vă spun de cât timp este găzduit de dulapul meu, dar asta nu poate decât să demonstreze calitatea produselor.


Am fost tristă atunci când a plecat spre orizonturi capitaliste și a deschis nu mai puțin de 4 magazine în București, dar m-am resemnat rapid odată cu apariția site-ului Miniprix.ro pe care pot să îl răsfoiesc în voie și să profit de promoțiile permanente gen: 3, 6, 9 lei și Stock Shock sau de cele temporare cum bănuiesc că se va petrece de Black Friday.

De ce îmi place magazinul acesta? Pentru că are stil și dacă ai răbdare și scotocești poți găsi adevărate minuni la prețuri mai mult decât avantajoase. Dacă mai adăugăm și transportul gratuit la comenzi în valoare de peste 100 de lei, atunci cred că nu mai există contracandidat.

Să revenim la stil… iarna, acesta capătă proporții. Vorbesc despre haine, da? Ne plac lucrurile pufoase și călduroase, sau cel puțin mie îmi place și cred că vestimentația gen ”foi de ceapă” este cea mai potrivită pentru anotimpul în discuție. Așadar m-am îndreptat rapid către categoria geci/jachete/blazere în căutarea unei geci semi-casual, dar în același timp semi-elegantă și a unui blazer într-o culoare neutră, asimetric și fără nasturi.

Ați putea crede că sunt pretențioasă, dar nu… Miniprix are răspunsul pentru orice, așa dar am găsit rapid ce căutam:






Și pentru că nici o pregătire stilată pentru iarnă nu este completă fără încălțămintea adecvată, aleg o pereche de cizme înalte, din piele, în mai multe culori și cu un toc comod, marca Fly London (pe care o putem găsi la prețuri mai mult decât conservative doar aici).

Așadar, 3 obiecte vestimentare:

- o geacă semi-casual, semi-elegantă;

- un blazer care îmi va da consistentă oricărei ținute de interior și îmi va permite să port rochii cu mâneci scurte iarna (în și la birou);

- o pereche de cizme, asortate oricărei situații.

Secretul constă în posibilitățile de mixare și asortare care în cazul acesta sunt practic infinite.

Hainuțele și încălțămintea despre care v-am tot povestit îmi va defini stilul iarna aceasta și mă vor purta în puf și la căldurică. Practic, am cel mai bun ajutor pentru a îmbina utilul cu plăcutul , stilul și confortul.

4 comentarii:

  1. e drept că nu am comandat încă de pe Miniprix, dar mi-au făcut cu ochiul câteva oferte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Au preturi bune si haine de calitate.Am comandat si eu pentru fiu-meu niste ghete si am fost incantata!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, preturile mici si calitatea ireprosabila a produselor ii recomanda!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!