miercuri, 15 octombrie 2014

Mi-am facut buget

Am tot cochetat cu ideea, dar niciodată nu am făcut ceva concret în direcția asta. De ceva timp depozitez intr-un cont de economii o anumita suma fix atunci cand iau salariul. Am incercat sa fac asta la sfarsit de luna, dar n-a functionat, mereu aparea cate ceva de platit, ceva neprevazut.
Am mai tot zis ca voi nota cu constinciozitate cheltuielile pentru a vedea pe ce se duc banii, dar n-am facut-o, poate luna asta sparg gheata, dar sa nu ma laud dinainte.

Asadar, luna aceasta a facut buget, pe 15 pentru ca atunci iau banii, si lucrurile arata cam asa:

  • Mancare 16%;
  • Combustibil 13%;
  • Diverse 10% - aici am inclus o suma modica pe zi si am inmultit-o cu 31, daca nu cheltuiesc intr-o zi reportez si daca la final mai ramane ceva ajunge in contul de economii;
  • Fond de economii 31%;
  • Fond RCA 8% - am decis sa pun o anumita suma de bani in fiecare luna pana in decembrie si am luat in calcul un pret mediu al RCA-ului, iarasi vreau sa aplic regula daca mai ramane redirectionam;
  • Neprevazute 18% - aici includ cadouri, iesiri si orice altceva poate interveni;
  • Acont Revelion 4% - am facut azi rezervarea la cabana Diham si abia astept primul Revelion la cabana.
Acum nu știu, o fi mult o fi puțin, or trebui mai multe categorii sau mai puține, dar asta am pus eu pe hârtie la început de lună și am vedea cum ne-om descurca.

Oricum, eu sunt foarte mândră de mine că l-am creionat și că am avut curaj să îl scot în lume.

6 comentarii:

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!