vineri, 17 octombrie 2014

File de jurnal pentru o toamnă plină de energie pozitivă

Astăzi... (vineri, 17 octombrie 2014)

Afară… este lumină și copaci îngălbeniți. Se vede frumos toamna de la fereastra mea cu perspectivă! Mă bucur de lipsa ceții azi și mă consider norocoasă!

În grădină… s-a făcut ieri curățenie. În gradina din ghiveci mă gândeam că aș putea resuscita un rozmarin, ceva idei?


În bucătărie… m-am jucat saptamâna asta cu supă crema de linte, tocăniță cu ultimele roșii și ardei si chec cu dovleac. Azi mă bate gândul să merg în piață în căutare de un alt dovleac (poate mai aromat) și niște struguri.

În casă… am descoperit că lucrurile le fac mai ușor așa ad-hoc, fără planificare, sau le resimt mai ușor.

Sunt îmbrăcată cu… habar nu am, am tras niște haine pe mine la 6 când am plecat de acasă pentru a profita de super-ofertele de la Brico-Depot și am profitat! Yey…

Mă gândesc… că lucrurile se așează încet-încet;
                         … că din păcate trebuie să învăț să gestionez nervii atunci cand vin din alte direcții, astfel încât să nu mă atingă sau afecteze ( foarte greu, dar nu imposibil);
                        … că miercuri dau ultimul examen din seria asta și am emoții;
                        … că tot miercuri merg la un seminar despre o metodă naturală de a scăpa de ochelari, seminar de la care nu am așteptări prea mari, dar totuși am o oarecare curiozitate.

Am învățat… cum să fi auditor pe eficiență energetică, cel puțin teoretic, până la practică mai este mult de lucru, dar am decis și că îmi place sistemul și că mi-ar plăcea cândva să lucrez pe implementare;

Sunt recunoscătoare pentru… momentele când lucrăm și visăm împreună;

Aștept/sper să se termine cu examenele;
                        … să merg la zbor în noiembrie ( am reușit să fac programare);
                       … să îmi finalizez lista de citit pe anul acesta, greu de crezut, dar nu imposibil(încă);
                       … să începem procedurile pentru acordarea creditului;
                       … și multe, multe altele.

Mi-e dor... de copilărie și entuziasm și lipsa oricărei enervări;

Ce mai citesc… ”Concubina regelui. La curtea lui Eduard al III-lea„ de Anne O’Brian, care ce a aterizat la mama mea și acum citesc ”Exerciții de echilibru” de Tudor Chirilă, carte care surprinzător îmi place.

Meștereli… probat haine și învățat-învățat și iar învățat;

Planuri mărețe pe termen scurt… ooo, atât de multe, dar le-am notat cu grijă pe listă și nu vă mai plictisesc aici. Oricum le-aș fi reluat în mare pentru că le-am tot menționat în jurnal!

Ascult… nimic, sunetul tastelor și ceva ce vibrează pe afară, azi nu e timp de muzică magică
Un citat pentru astăzi ”Sunt într-o poziție minunata: necunoscut și subestimat. Nu pot merge decât în sus!„ – Pierre S. Du Pont IV


Pentru azi am terminat și mă duc la ale mele planuri mărețe, nu înainte de a vă trimite la Tăniușa în tabel pentru alte file de jurnal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!