luni, 13 octombrie 2014

Cadou

Lipesc pe loc două secunde
Cioplite cu grație si-n tihna
Pe care toți o căutăm.


Printre iluzii nenumărate
Pășesc cu grijă și pe vârfurile
Milioanelor de oameni dinaintea mea.

Aș vrea să îți dau viața-n dar,
Însă statistica nu e de partea mea mereu
Speranța răbdătoare se prinde-n hora iluziilor și...

Cadoul celor doua secunde îl primești...

Doar tu!

*Textul mi-a furat mult mai puțin timp decât mă așteptam și a curs. Scriu mult mai rar poezii decât o făceam cândva, dar începe să îmi placă jocul de-a v-ați ascunselea permis de ele. 

Îmi înscriu cadoul în tabelul lui Eddie, unde vă invit și pe voi să intrați și să citiți alte texte inspirate de cadouri!

4 comentarii:

  1. ..să ştii că eu chiar am primit cadou ceva secunde din tine...prin fiece cuvânt, si mă bucur de ele. Mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt atat de bucuroasa ca am reusit sa fac asta, nici acum nu imi explic cum acele cuvinte care ma ating pe mine ajung in dar la voi, poate e doar definitia versurilor!

      Ștergere
  2. Frumoaase randuri.Ma bucur ca am trecut pe aici si le-am citit ...

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, si eu ma bucur de vizita si de faptul ca ti-a placut ce ai citit!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!