vineri, 24 octombrie 2014

File de jurnal - mohorât în exterior, însorit în interior

Astăzi... (vineri, 24 octombrie 2014)

Afară… nici nu vreau să mă gândesc cum este. Nu-mi place toamna ploioasă când trebuie să și ies din casă și în plus urăsc faptul că mă împiedică sau îmi face mai dificile acțiunile...și în plus aș dormi....ca un prunc. Uffff....





În grădină… rozmarinul și-a dat obștescul sfârșit. Azi vreau să sun la pepiniera de unde am cumpărat în vară 6 puiuți de thuya și să întreb unde ar trebui ținuți peste iarnă având în vedere că nu vrem să îi transplantăm decât la anul…și evident să ne ocupăm de treaba asta!

În bucătărie… s-a copt aseară o plăcintă cu spanac și feta (cumpărată gata făcută și înghețată și doar coaptă, sic), dar foarte bună. Pentru azi vreau să trag uleiul la sticle (ulei de floarea soarelui presat la rece, fara benzen, rafinări, dublu-rafinări sau alte nebunii). Trebuie să vă mărturisesc că este foarte gustos, seamănă cu cel de măsline.

În casă am lăsat totul baltă, dar pentru week-end-ul acesta îmi propun un pic de organizare. În plus am învățat că ușa de la frigider se poate schimba ca  deschidere (din stânga în dreapta și vice-versa). Fascinant!

Sunt îmbrăcată cu… cam de la începutul anului nu mă pot lăuda cu nimic la capitolul acesta. Nu îmi place să mă îmbrac la ore matinale. Nu mă pot lăuda decât cu botinele proaspăt achiziționate și cerceii elipsoidali de argint, în rest haine clasice... Oi fi capabilă să schimb ceva până la sfârșitul anului?

Mă gândesc… la ce mai am de organizat;
                            … la faptul ca o minimă planificare este atât de motivațională.
                            … la teatrul care se joacă în noiembrie cu actori veniți de la teatrul masca, spectacol la care mi-ar plăcea să merg. Vienela știe mai multe despre acest detaliu!
                            … la un milion de lucruri o dată și…totuși îmi simt mintea goală prea des!

Am învățat… că uneori emoțiile sunt pozitive și pauzele sunt o mină de aur;
                          … cât de important este să clipești, pur și simplu să clipești!

Sunt recunoscătoare pentru… puterea de muncă, sănătate și înțelegere;



Aștept/sper să îmi revină cheful de scris frumos și creativ și pofta de sport și acțiune în general. Oare dacă o aștept pur și simplu, vine? sau trebuie să mai fac ceva în sensul acesta?

Mi-e dor... de o plimbare prin oraș sau prin grădina zoologică de la Bucov sau prin Obor. Dacă m-o lăsa vremea poate încerc să fac una dintre acestea la sfârșitul acesta de săptămână.

Ce mai citesc…”Exerciții de echilibru” de Tudor Chirilă, deși este mult spus că citesc, pentru că săptămâna asta am lăsat-o mai moale. Poate datorită examenului sau chefului, nu știu.

Meștereli… vreau să învăț să croșetez dar îmi e frică.

Planuri mărețe pe termen scurt… nu sunt, doar vise care sper să se realizeze.

Ascult… Holograf feat. Antonia – Întoarce-te acasă, frumoasă melodie. Poate îmbătrânesc eu pentru că în trecutul meu zbuciumat nu puteam să ascult Holograf, acum e altceva.
Un citat pentru astăzi Într-o casă mică încape tot atâta fericire ca într-una mare – Anonim (citatul zilei din calendarul cu citate).

Pentru azi am terminat și mă duc la ale mele planuri mărețe, nu înainte de a vă trimite la Tăniușa în tabel pentru alte file de jurnal.

2 comentarii:

  1. Mi-a plăcut foarte mult citatul. Cred că doar cu aşteptare, rar se întoarce ceheful. Zic şi eu, că pe de altă parte, ştiu şi cum este când pauzele sunt musai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut. Eu mi-am facut cadou acum cateva luni un calendar cu citate pe care il las la birou si nu imi incep ziua pana cand nu citesc citatul zilei. Este un inceput de zi mai bun!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!