marți, 30 septembrie 2014

Amintiri ... cosmetice

A trecut mult timp de atunci. Pășeam pentru prima dată pe ușa unui salon cosmetic, poate prea târziu sau prea devreme, nu mi-am pus niciodată problema asta. Cert este că de felul meu știindu-mă fără prea multă răbdare, am amânat mereu momentul. Mă mai jucam eu cu o cremă de gomaj, o baie de abur și o mască naturală sau de la plic, toate făcute în casă, cu mare grijă să nu mă vadă nimeni și să nu râdă de mine, dar niciodata nu intrasem într-un templu al frumuseții, un salon de cosmetică.

Mărturisesc și un pic de frică. De ce oare? Poate de necunoscut, de stângăcie, nu știu sincer sau poate memoria mi-a dat o mână de ajutor și a reușit să șteargă înregistrarea respectivă.

Cert este că dacă nu m-ar fi luat de mână o prietenă, poate nu aș fi făcut-o niciodată, dar așa, cu programarea gata făcută de ea, nu mai puteam s-o dau la întors.

Primul lucru ce m-a impresionat a fost aparatul pentru tratamente faciale, că doar nu la altceva îmi făcusem eu programare. 

Era o ditamai mașinăria, de genul combinei cosmetice cu 10funcții din poză.

Spiritul meu semi-tehnic s-a întrebat instant ce face și la ce poate fi utilă. Răspunsul a venit într-un moment de revelație absolută pentru mine semi-necunoscătoarea acestei lumi: tratament facial, ce altceva?

Păi bine, tratament facial, dar cum și de care și de ce este nevoie de ea, pentru că eu singură-singurică, acasă făceam așa si pe dincolo. Evident, am început să turui și doamna Roxana m-a lăsat să termin, ca doar apoi să îmi explice în detaliu caracteristicile care făceau din această combină un lider în domeniu.

Cred că mai bine de jumătate de oră am pălăvrăgit despre vapozon și terapia cu aburi, ozonoterapie, terapia cu vacuum, funcția spray, periile rotative pentru un peeling eficient pe față și pe corp, lampa wood și lupa cu lumină rece pentru testarea si diagnosticul diferitelor tipuri de piele, funcția electroderm, galvanoder și ionoderm, ultrasunetele și funcția ciocan cald-rece.

Simțeam că intru într-o lume magică și mereu le-am considerat femei speciale pe cosmeticiene.

Evident că atunci nu a folosit toate funcțiile pe fața mea, dar dupa o ora de răsfăț dulce-amar (dacă ne gândim la scoaterea punctelor negre, cred ca toate avem momentele noastre dureroase), m-am simțit relaxată la maxim.

Am continuat să merg cu o frecvență relativă (nu am reușit niciodată să ajung o dată pe lună, așa cum este recomandat, poate și datorită faptului că răbdarea nu mă caracterizează) și mereu atunci când vreau să mă simt frumoasă mai fac o vizită.

Am schimbat de-a lungul timpului destule cosmeticiene, doar pentru că așa a fost viața, dar amintirea primei vizite rămâne înrădăcinată undeva în adâncurile memoriei mele și aș recomanda oricărui salon cosmetic sau de înfrumusețare să învestească în produse și aparatură de calitate, cum sunt cele vândute de Total Pro Beauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!