luni, 7 iulie 2014

Grija pentru prospețime

Acum aproximativ 2 săptămâni am primit un mail prin care eram invitată să particip la un concurs. Sătulă cumva de competiții și cu o promisiune de a scrie doar pentru și despre mine în următoarea perioadă l-am citit așa pe sărite și nu am înțeles mare lucru, doar ceva cu o floare și o vaza și Silan.

Peste câteva zile am decis să mai citesc o dată și am decis să și particip întrucât este vorba despre ceva practic și viu, un mod inedit de a promova lansarea unui detergent.

Mail-ul primit este cel de mai jos:



”Dragă Raluca,

 Aș vrea să te invit la un concurs inedit, pe care îl organizăm pentru a marca relansarea Silan Classic. Pe scurt, noul Silan Classic oferă acum 8 săptămâni de prospețime. 

 Cu această ocazie, te invităm la un concurs amuzant și vesel. Acest concurs nu este pentru publicul general, ci doar pentru bloggeri și reprezentanții presei.

 Ce trebuie să faci? Să ai grijă de o plantă în ghiveci, timp de 8 săptămâni. Arată-ne cum ai grijă de ea, cu minimum o postare pe blogul tău/în rețelele sociale în care ești prezent. Prin tragere la sorți, la final, poți câștiga o vază pentru flori. Desigur, nu orice vază, ci una din sticlă, o mică operă de artă cu semnătura artistului care a realizat-o. Dacă ți se pare simpatic, poți intra pe http://www.8saptamanideprospetime.ro/, ca să te înscrii. Concursul se desfășoară în perioada 1 iulie – 26 august 2014.

 Desigur, mă poți contacta pentru orice detalii suplimentare. Sperăm să îți placă provocarea noastră și să te înscrii. ”

Am decis, așadar să particip și am primit un trandafir galben catifelat de care trebuie să am grijă în săptămânile ce vor urma și asta intenționez să fac, i-am găsit o farfuriuță pe care l-am plasat așa discret și intenționez să îi schimb pământul și să îi dăruiesc o căsuță mai încăpătoare și ceva substanțe hrănitoare.

Vedeți voi, nu prea este punctul meu forte îngrijitul plantelor, dar de undeva trebuia să încep, nu?


Așadar, 8 săptămâni de acum încolo o să semnez condica publicând o poză cu trandafirul galben că doar este culoare solară, așa de vară.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!