vineri, 27 iunie 2014

Am testat gama Apidermin Lejer

Vă spuneam aici că abia aștept să primesc produsele Apidermin Lejer pentru îngrijirea feței și să le testez. Ei bine, lucrurile s-au întâmplat extrem de repede. Produsele au ajuns rapid și frumos ambalate la mine, așa că am început testul.

Primele pareri au generat deja puncte pro și contra:

Pro: ambalajul, arată precum cremele de îngrijire a feței din copilăria mea și tare m-am bucurat de asta.

Contra: parfumul, deși aroma este una subtilă, le-aș fi preferat fără, dar asta este o chestie doar de gust.

Ca să întrăm în miezul problemei, am primit demachiant, loțiune tonică, cremă de zi hidratantă și cremă de noapte regenerantă și le-am încercat pe toate.

Concluziile:

- fața mea arată mai curată,
- porii nu mai sunt la fel de deschiși;
- parcă s-au redus și coșurile ce aveau prostul obicei de a apărea aleatoriu în cele mai nepotrivite momente.

Acum, nu știu dacă efectele astea pozitive se datorează doar folosirii zilnice a acestor produse sau sunt datorită faptului că mi-am creeat o rutină de seară și dimineață pe care o urmez.

1. Lapte demachiant lejer - Apidermin Lejer
Îmi place ambalajul și faptul că nu mai trebuie să deschid capacul pentru a îl folosi, are o mică fantă.
Partea proastă cu ea este că trebuie să fi atent dacă mergi în călătorii să nu uiți să o închizi, pentru că altfel riști să îți demachezi trusa de cosmetice și nu ăsta este scopul produsului.

Are o putere de curățare destul de bună, poate concura lejer cu mărci de prestigiu și nu trebuie să folosești foarte mult, câteva picături pe o discheta demachianta dimineața și seara sunt de ajuns.

În concluzie, este un produs pe care l-aș mai cumpără și l-aș recomanda persoanelor cu ten normal/mixt/gras.

2. Lotiune tonica hidratanta - Apidermin Lejer

Are o aromă proaspătă și îmi simt fața cum parcă respiră după ce îl folosesc.

Cred ca este singurul din gamă cu a cărui aromă sunt mulțumită.

Nu am prea multe de spus despre el, își face treaba și raportul calitate preț este mai mult decât bun.







3. Crema lejera regeneranta de noapte - Apidermin Lejer

Recunosc că nu am prea folosit creme de noapte, dar pe aceasta am testat-o, nu în fiecare seară.

Deși face parte din gama lejeră , mie mi s-a părut totuși destul de grasă, lasă o peliculă alba pe față dupa utilizare, fapt ce pe mine m-a speriat, dar pelicula dispare după o scurtă perioadă de timp și deși simți crema pe față în continuare, ea nu mai este vizibilă.

Bănuiesc că acesta este intervalul de timp în care ingredientele naturale își fac de cap și regenerează tenul.

4. Crema lejera hidratantă de zi - Apidermin Lejer

După mai multe teste, am decis că trebuie să folosesc destul de puțin produs pentru a nu simți crema pe față pe durata întregii zile.

Concluzia este că pielea din zona pomeților este hidratată, pe când cea din zona T se simte puțin grasă la atingere, dar totuși nu se vede în exterior.







Ca o concluzie finală, pot spune despre gamă, cum că merită o încercare, fiind vorba despre niște produse corecte: oferă exact ceea ce promit. Aș mai lucra un pic la parfum, dar în rest nu prea am de comentat.



3 comentarii:

  1. Apidermin imi aminteste de adolescenta. Erau printre cele mai bune creme la vremea aia si le gaseam la un singur magazin apicol destul de departe de cartierul in care locuiam. Tare bune mai erau si cred ca asa sunt si acum, doar ca eu am tenul gras si dificil si greu gasesc ceva care sa-mi priasca cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact acelasi lucru il discutam si eu cu o prietena acum ceva timp. Ea imi spunea ca apidermin crema este singura varianta ca sa isi hidrateze tenul fara sa faca alergie (are un ten sensibil), dar ca minus-ul este faptul ca este prea gras. De aceea am decis sa incerc varianta lejer.

      Ștergere
  2. Eu am avut intotdeauna tenul mixt, sensibil ... acum, dupa ceva anisori ma impac cel mai bine cu Apidermin si Apidermin Lux
    Intr-adevar isi merita renumele si banii, chiar sunt deosebite
    Gama Lejer nu o ppt folosi fiindca e pt ten mixt, iar mie imi prieste de minune crema pentru tenul uscat
    Si in plus, ador mirosul cremelor, mirosul copilariei la bunici

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!