marți, 13 mai 2014

Zâmbetul de safir, azi posibil cu Dental Praxis

Pe când ziceam că după ce ai trecut de facultate, hai primii ani de serviciu, viaţă nu îţi mai scoate în cale multe persoane noi, am cunoscut-o pe Anna. Ne-am întâlnit pentru a ne realiza un vis. Ea a cumpărat un apartament, eu l-am vândut, dar nu despre asta voiam să vă povestesc azi, ci, într-un mod straniu, despre aparate dentare.

Anna poartă aparat dentar şi lucrul acesta m-a uimit. Credeam că sunt destinate doar copiilor şi cu totala mea lipsă de diplomaţie am întrebat-o despre el şi am constat cu mirare că nu a deranjat-o, ci chiar s-a bucurat să îmi povestească o grămadă de detalii.


Da, suntem acel gen de oameni care mai ies la o cafea cu cei care le-au cumpărat casă şi la cafea ce se poate face altceva decât împărtăşii idei şi opinii?

Astfel am aflat că în copilărie ar fi trebuit să îşi monteze un astfel de aparat dentar, pentru că mama natură nu a înzestrat-o cu nişte dinţi perfect drepţi, dar din cauza mutărilor mult prea dese şi a fricii de dentist inoculate de părinți, a tot amânat momentul până când a crezut că nu mai este posibil. Poate de aceea atunci când al ei proaspăt soţ a întrebat-o de ce nu, a răspuns vivoaie:
- N-am nimic împotrivă, dar te interesezi tu de toate cele.

Norocul ei a fost că el aşa a făcut şi astfel au ajuns la Clinica Stomatologică Dental Praxis. Cred că în adâncul sufletului, ea tot spera să nu mai fie posibil, dar tehnologia a contrazis-o şi bine a făcut.

Astăzi, este fericită posesoare a unui aparat dentar fix ce îi va înfrumuseţa surâsul. L-a ales pe acesta pentru că era cel mai eficient. În 2 ani îşi face pe deplin efectul (când am cunoscut-o eu mai avea doar câteva luni) şi lucrează 24 de ore din 24 asupra danturii ei.

A trecut relativ uşor peste aspectul oarecum interesant (ea l-a descries aşa) alegând unul cu brackeți metalici din safir şi deşi pare ciudat acum parcă zâmbeşte mai frumos - aşa ne-a mărturisit al ei soţ care uneori o mai alintă şi fata cu zâmbet de safir.

Anna a descoperit relativ târziu tehnicile ortodentare, dar îşi doreşte să o fi făcut mai devreme. Ar fi scăpat de anii de copilărie în care se chinuia să nu zâmbească pentru a nu i se vedea dinții strâmbi. Când va avea un copil, şi dacă îi va moşteni dantura, sigur îl va duce la Dental Praxis pentru că cei de acolo au cucerit-o cu profesionalismul şi căldura lor.


Una peste altă, eu sunt bucuroasă că nu obişnuiesc să fiu diplomată, am aflat o informaţie care poate fi utilă cândva şi parcă am mai spart gheaţa între noi două. Cine ştie poate vom mai ieşi la o cafea cât de curând...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!