vineri, 9 mai 2014

Vise de vacanţă cu DTS TRAVEL AGENCY



Aproximativ în perioada asta în fiecare an mă apucă un dor de ducă şi mă gândesc la concediul care în general este deja planificat, biletele de avion cumpărate şi eu rămân ocupată doar cu visele şi dorinţa ca perioada până la plecare să fie cât mai scurtă.

Totuşi, anul ăsta lucrurile stau altfel, am aşa o idee în mare despre cum şi ce aş vrea, dar îmi lipseşte organizarea şi poate şi banii, dar asta nu mă opreşte să visez cu ochii deschişi mare şi soare şi plimbare.


Mi-ar plăcea un colţ de Spanie şi o insula grecească dar dacă voi reuşi totuşi să evadez chiar şi pentru puţin timp din ţară bănuiesc că ar trebui să aleg. Îmi plac concediile şi am nevoie de ele că de aer, de multe ori le-am organizat singură şi mi-am permis să rad cu poftă atunci când lucrurile nu arătau tocmai aşa cum mi le imaginasem.

Totuşi, acum o să caut o agenție de turism şi o să încerc să mă hotărăsc în timp ce navighez printre oferte ei.

Prietenul google îmi arată pe primele poziţii ale căutării mele DTS TRAVEL AGENCY şi de aici lucrurile par mai simple, hotărârea trebuie să fie la două click-uri distanţă, musai!

Prima dată îmi permit să mă scald în ofertele pentru Spania şi îmi imaginez cum vizitez Mallorca sau Tenerife şi mă plimb pe străduţele pline de farmec într-o relaxare completă sau îmi petrec ore întregi privind valurile mării aşa cum nu am văzut-o niciodată.
Apoi, caut oferte pentru un sejur pe litoralul din Grecia şi îmi aduc aminte experienţă mea grecească din luna de miere pe care aş repetă-o oricând. Am cunoscut atunci Rhodos-ul şi m-am îndrăgostit de marea atât de sărată încât te ţinea la suprafaţă oricât de în larg te-ai fi avântat sau de străduţele pline de istorie din oraşul medieval, de treptele amfiteatrului antic sau de plimbările cu maşină de teren în explorarea locurilor sălbatice din munţi.


Aşadar, dacă aş putea pleca acum în Grecia ce mi-ar oferi agenţia DTS?

Observ în meniul ce se deschide vizibil în partea stângă o imagine pe care scrie Configurator Vacanţă Grecia, exact ceea ce îmi trebuia, apăs pe el şi în faţă mea se deschid toate ofertele posibile.


Cum insulele sunt punctul meu de focus, la o primă privire am de ales între Corfu, Cretă, Lefkada şi Santorini, fiecare cu avantajele ei, una mai animată, altă mai liniştită. Aleg totuşi Santorini şi decid că aş putea pleca în căutarea Atlantidei şi savura un apus de soare într-un decor fabulous pe Plaja Roşie şi altul pe Plaja Neagră. Mi-ar plăcea să stau la Hotelul Anemones care se află la doar 6 km de capitla insulei, aşa că nimic nu m-ar opri să petrec un concediu mixt cu mare, relaxare, dar şi aventură.

Continui să visez cu ochii deschişi şi diseară o să îi povestesc soţului meu despre activităţile mele de azi şi poate norocul îmi surâde şi în septembrie voi vedea Santorini exact aşa cum îl vizualizez eu.

Vara voastră cum arată? Planurile de vacanţă se întrezăresc la orizont? Alegeţi o agenţie sau mergeţi pe cont propriu? Sunt tare curioasă să citesc şi despre voi!

2 comentarii:

  1. DTS TRAVEL AGENCY, este pentru prima data cand aud de ei, de fapt citesc...dar asta nu inseamna ca nu-s buni, ca n-au oferte atractive...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!