sâmbătă, 10 mai 2014

Vine vara, bine-mi pare... doar cu Nutrivita acum frica dispare


Vine vara, bine-mi pare…sună refrenul unui cântecel prea-bine cunoscut din copilăria noastră.

Acum însă aș înlocui florile din grădină cu hăinuţele mai colorate şi mulate, fără siguranţa oferită de un palton gros de iarnă şi evident aş ajunge şi la costumul de baie, un accesoriu care va fi folosit într-o fluturarea de gene, toate astea pentru că timpul nu stă în loc. Fuge atât de noi cât şi de el.

Aşadar, dacă nu ne numărăm printre fericitele posesoare a unui metabolism de invidiat sau nu am reușit să ne facem un stil de viaţă din frecventarea sălii de sport (deşi, m-aş încumetă să spun că mai ales atunci, nutriţia sportivă este un subiect de mare interes) este indicat să ne interesăm de managementul greutăţii corporale.

Sună pompos, nu-i aşa? Ei bine, nu este aşa în realitate, aparenţele pot fi înşelătoare de cele mai multe ori.

Pe lângă ecuaţia clasică: calorii ingerate-calorii consumat<0, care promite să ne ducă la kilogramele dorite şi silueta de invidiat care arată numai bine pe o plajă însorită, există şi firme care ne dau o mâna de ajutor, cum ar fi Gerlinea, marca de dulciuri pentru slăbit.

Pentru cei care nu ştiu, Gerlinea se poate găsi sub formă de batoane de ciocolată şi biscuiţei care au avanajul de a putea înlocui o masă sau de a oferi o gustare dulce atunci când simțim nevoia. Nu-i aşa că sună bine?

Produsele au apărut pe piaţă românească în jurul anului 2007 când firma Nutrivita a decis să facă o încercare din a le importă şi distribui din patria croissant-urilor cu unt şi a vinurilor bune. Pe lângă acestea, Nutrivita ne aduce o mulţime de alte produse dietetice şi bio, produse cu conţinut redus de zahăr, sare şi grăsimi, produse pentru diabetici şi îndulcitorul vegetal Stevia. După câte se poate vedea se gândeşte la toţi.

Am intrat aşadar pe site şi am văzut oferta bogată. Din ea, aş alege:

Ø   Batoane pufoase de ciocolată cu crema de portocale;

Ø   Biscuit umpluţi cu crema de caise şi piersici;







Ø   Gerlinea Milk shake dietetic cu aromă de ciocolată;

şi


Ø   Pâine BIO integrală de secară cu seminţe de floarea soarelui.

Pentru început, mi-ar plăcea să observ efectele acestor produse pe termen mediu și lung pentru ca așa într-o doară m-am mai distrat cu câte un baton de ciocolata, însă am învățat că lucrurile care funcționează sunt cele pe care le folosești o perioadă mai mare.

Sunt convinsă că efortul trebuie să fie susţinut din mai multe părţi: sport eficient şi susţinut, alimentaţie echilibrată şi câteva adjuvante cu rol de a ne susţine moralul prin gust şi întreg organismal prin proprietăţile lor.

Eu, la capitolul sport optez pentru 30 Days Shredd+Pillates+Yoga de cel puţin 3-4 ori pe săptămâna şi cât mai multe scări urcate, alimentaţia încerc să o curăț cât mai mult și să scap de poftele de pateuri şi covrigi.

În rolul adjuvantului despre care vorbeam mai devreme îl poftesc pe Gerlinea în viaţă mea, care prin continutul lui ridicat de proteine mă va ajuta să îmi păstrez masa musculară și cu mixul de vitamine și minerale mă va aduce mai aproape de echihilibrul nutrițional și vitalitatea pe care mi le doresc, chiar și la regim. Efectele, zic eu nu trebuie să întârzie să apară.

Voi, ce ziceţi? Aţi auzit de produsele astea? Le-aţi testat? Ceva păreri?

2 comentarii:

  1. Eu in mica mea gradina am lalele si, chiar ma gandeam dupa ce se vor trece cu ce le voi inlocui...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!