luni, 5 mai 2014

Revin la sport pentru un plus de feminitate cu Bayo.ro

Îmi aduc aminte prima dată când mi-am făcut un abonament la una dintre singurele (pe atunci) săli de fitness din oraș.

Lucrurile erau oarecum aparent mai simple atunci: era o singură instructoare care avea un program de aerobic ce dura o oră și jumătate, dar care era mereu altul, nou și proaspăt.

Am avut emoții – tone - în zilele dinaintea primei ședințe de sport și o mulțime de întrebări: oare o să mă descurc, care o să fie încărcarea de fițe pe metrul pătrat, dar una dintre ele revenea în mod obsesiv – cu ce mă îmbrac.

Am primit răspunsul de pe un forum oarecum în domeniu și acesta a fost și el tot în ton cu vremurile: cât mai simplu, un tricou de bumbac și o pereche de pantaloni tot de bumbac, cât mai simplu de folosit și de spalat în mașina automată la finalul orei de sport.

…și așa am făcut! Și n-a fost rau! Ba, pot spune că a fost chiar bine: M-am descurcat onorabil încă de la prima ședință, de instructoarea aceea m-am “îndrăgostit” și am continuat “relația” vreun an sau cam așa și fițele erau doar în mintea mea, lumea care venea acolo nu voia altceva decât o forma fizică mai bună. Apoi viața a început să își impună punctul de vedere și am decis eu de la mine putere că nu mai am nici timp, nici energie pentru sport.

Totuși, după o pauză (mai lungă decât era cazul) am vrut să revin pe baricade. Îmi este dor de sentimentul acela de lucru dus la bun sfârșit si de energia pe care doar sportul putea să mi-o dea la finalul fiecărei ședințe.

Cum spuneam am revenit, dar acum am observat că lucrurile s-au schimbat un pic în sensul că există mai multă variație: cursuri de dans-aerobic, zumba, pump, pillates și mult mai multe săli de sport. Practic, este mai simplu și mai complicat în același timp.

Întrebarea de la început, cea legată de vestimentație mi-a revenit: eu cu ce ma imbrac? Acum, vreau culori și materiale ușoare și de calitate, care să mă facă să îmi exclam fericirea atunci când trec pe lângă una dintre oglinzile sălii.

Am căutat, mai întâi în dulap, dar operațiunea s-a dovedit necâștigătoare, apoi am trecut la magazinele și magazinașele urbei mele și astfel am petrecut vreo 5 ore în plimbare, dar iar fără sorți de izbândă. În cele din urmă am apelat la magazinele on-line și am descoperit Bayo.ro – un întreg univers al hainelor sport și casual pentru sexul frumos de orice vârstă.

Aici am fost întampinată cu un citat motivațional: “Primăvara este timpul perfect pentru a intra în formă!” – cum nu se poate mai adevărat și exact ceea ce îmi trebuia pentru a mă apuca de treabă.

Dupa ce am răsfoit de zor, m-am oprit la acești pantaloni 3 sferturi Pineapple Crop care promit o țesătură moale (cum altfel având în vedere că materialul este 100% bumbac) și un design confortabil datorită cusăturilor din zona gambei și a beteliei elastice din talie și la maioul acesta special pentru fitness confecționat tot din bumbac 100%, dar care are în plus și o țesătură canelată. La el, m-au cucerit din prima bretelele ce se prind la spate în X și dau atât de bine la sala de sport pe lângă faptul că oferă confort și libertate de mișcare la pachet.

Totuși, mărturisesc că vizita mea nu s-a limitat doar la atât, ci am tras cu ochiul și la celelalte categorii și am rămas vrăjită de multitudinea de haine atât pentru sport (balet, alergare și fitness) cât și casual, atât pentru femei cât și pentru fetițe.

Și încă ceva, pentru că am petrecut ceva timp pe site-ul lor nu am putut să nu observ promoțiile cu care ne întâmpină:

 Voucher de 50 RON la fiecare comandă de peste 250 RON;
 10% reducere la prima comandă;
 Plata on-line în 3 rate fără dobândă

,precum și

 Multitudinea de promoții și prețuri simpatice.





În final nu pot decât să zic că abia aștept să vină coletul și să re-încep orele de sport și de ce nu, să plasez o altă comandă, pentru ca mai sunt multe produse ce îmi fac cu ochiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!