marți, 22 aprilie 2014

Gata cu mahmureala – Himalaya introduce “Party-smart”

sursa foto

  În timp ce, pentru a răspunde invitației celor de la Blogal Initiative de a îmi alege un produs pe care l-aș încerca și despre care să vă spun și vouă, răsfoiam paginile acestui magazine on-line, am găsit Party Smart și am avut un zâmbet instant la colțul gurii în timp ce îi citeam descrierea. Nu m-am putut abține să nu mă gândesc că trăim într-o lume interesantă care nu se oprește niciodata din a inventa lucruri din ce în ce mai uimitoare.

Este vorba despre un remediu anti-mahmureală (cum probabil v-ați dat seama și din titlul acestui articol) și împotriva stării de rău obișnuite, cauzate de alcool prea mult sau amestecat.


Așadar petrecăreți din toate cele patru zări, există un remediu! Gata cu zeama de varză, cafeaua cu sare sau durerile de cap însoțite de binecunoscuta stare de mahmureală. Party Smart vine în ajutorul vostru!

Practic se ia câte o capsulă cu 30 minute înainte sau în timpul consumului de alcool și promite să:

• Prevină simptomele mahmurelii;
• Protejeze ficatul;
• Crească capacitatea organismului de a metaboliza alcoolul;

,dar în același timp promite și să nu

• Diminueze starea de bine dată de alcool.

Conține cicoare și viță de vie, ambele cu acțiune binecunoscută de protejare a ficatului, antioxidantă, detoxifiantă, antiinflamatoare și cu proprietăți dovedite în drenarea bilei.

Nu știu voi, dar eu cu șiguranță l-aș încerca (alături de alte produse pe care le-am notat în scurta mea incursiune pe HBoutique). De ce? Pentru că am încredere în Himalaya.

Prima data când am auzit de această firmă a fost în copilărie (cu mult timp înainte de apariția publicității peste tot și atunci cand informația era doar pentru cei aleși) de la bunica mea, care folosea Liv52 și cred că am început încă de atunci să leg numele firmei de ceva deosebit de bun pentru sănătate. Știu că ea era foarte mulțumită de el.

Lăsând gluma și poveștile nemuritoare la o parte și revenind în realitatea cotidiană, acum eu as cumpara de la Hboutique:

Septilin pentru creșterea imunității că tot este primăvară și îmi doresc să combat astenia;

Mentat
pentru atenție, memorie și concentrare – mă așteaptă niște examene și am nevoie de toată concentrarea de care pot da dovada,

Rumalaya Forte – capsule și gel pentru protecția articulațiilor mele și (mai ales) ale soțului meu;

 O pasta de dinți ayurvedică pentru că tot încerc să schimb ceva la capitolul ăsta.

Ca un bonus și așa doar pentru răsfăț personal, aș încerca Masca Purificatoare cu Extract de Neem, despre care am auzit numai de bine, așa că de ce nu?

Magazinul HBoutique îți permite să comanzi on-line produse cu o valoare totala a comenzii de peste 50 RON. Taxele de livrare sunt de 9 lei pentru Bucuresti si intre 10 si 12 lei in tara in functie de modalitatea de livrare selectata (Posta Romana sau Curier) și bineînțeles greutatea coletului.

În încheierea acestui articol am o curiozitate: voi ați auzit de Himalaya? I-ați testat produsele? Ce părere ați avut?

2 comentarii:

  1. stiu gama, mama foloseste Liv, dar deacest produs parca nu as vrea sa am nevoie :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca o cunosti pentru ca mi se pare o gama foarte buna. Intr-adevar nu este de dorit sa avem nevoie de acest produs, dar daca totusi se intampla, parca este mai placut decat cafeaua cu sare, nu?

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!