marți, 6 mai 2014

Iesire cu fetele si descoperiri orientale

Am profitat de zilele libere din mini-vacanța de 1 mai pentru a mă vedea cu prietenele mele dragi pe care din păcate nu prea apuc să le vad în restul timpului. Am reușit să ne strângem toate în jurul unei mese și a unor cești de ceai tare și parfumat pentru a pune țara la cale. Am vorbit de vrute și nevrute, pierzând noțiunea timpului, așa ca în vremurile bune când eram mult mai libere și aveam timp berechet de pierdut.

Din una în alta a venit vorba despre îngrijirea feței, saloane de infrumusețare și cosmetice. Toate o banuiam pe Lavinia că urmeză un tratament facial minune și usturător de scump pentru că efectele erau vizibile cu ochiul liber: tenul ei mereu încărcat, cu porii măriți și plin de puncte negre și albe acum arăta mai proaspăt decât arătase chiar și în facultate și evident că am tăbărât pe ea cu întrebările: cum?, ce?, unde? și mai ales cât?


Ea a zâmbit relaxată și a scuturat ușor din cap. A mai luat o gură de ceai și ne-a povestit.

Nu era vorba despre nici un salon de înfrumusețare sau tratament scump, pur și simplu descoperise o gamă de produse cosmetice create pe baza medicinei tradiționale orientale care în cazul ei au facut minunile pe care le observasem toate cu uimire. Interesant a fost că având în vedere că după-amiaza noastră între fete o găsise cu bagajul făcut în drum spre un mini-concediu și avea produsele chiar la ea, astfel încât am putut să le vedem pe viu.

Este vorba despre o gamă pe bază de Aloe Vera de la magazinul on-line Tian.ro. Lavinia folosește zilnic:

• un Hidrogel Tonic pe post de demachiant cu efect de curățare delicată și împrospătare a pielii. Printre ingredientele lui se regăsește extractul de aloe vera și acidul hialuronic. Acestea au proprietatea de a restabilii nivelul de apă din piele și ajută la normalizarea tonusului și nivelului natural de hidratare al pielii;







• o Loțiune Tonică și Echilibrantă ce este și ea îmbogățită cu extract natural de Aloe Vera – o substanță care tonifică pielea, îi redă tonusul, hidratează tenul, împrospatează aspectul său și elimină iritațiile dermei și înroșirea tenului. Vitaminele și mineralele din compoziția loțiunii hrănesc profund pielea, redându-i subtanțele nutritive de care are nevoie. Acidul hialuronic hidratează și netezește pielea.







O dată sau de două ori pe săptămână folosește masca Aloe Spa Technology cu același extract de Aloe Vera despre care am tot vorbit, vitamina C, caroten și extract de alge marine. Aceasta este arma ei secretă întrucât curăță în profunzime fața și îndepărtează cu succes punctele negre, iar în plus elimină iritațiile pielii și elimină toxinele de la nivelul celular și conferă o nuanță proaspătă și uniformă tenului.







A fost frumos că am avut ocazia să ating produsele și să le văd pe viu și trebuie să recunosc că mi-au facut o impresie mai mult decât bună, asta lăsând la o parte entuziasmul cu care prietena mea le recomanda. Nu am putut să nu observ limbajul de cunoscător în ale cosmeticii cu care a reușit descrierea în detaliu a fiecărui produs. Se vedea clar că era implicată în problema mai mult decât ne-am fi imaginat noi vreodată.

Seara, ajunsă acasă, am intrat și eu pe site și am observat că au o gamă largă de produse pentru toate tipurile de ten sau probleme, dar și pentru creme sau tratamente pentru corp. Totodată au și produse pentru îngrijirea părului sau make-up și bărbații nu sunt nici ei lăsați deoparte, așa cum se întâmplă de obicei.

Tot căutând una alta, am decis să testez și eu câte ceva și m-am oprit la:


• Pasta de dinți Natural Oceanic Pearl ce utilizează tehnologia de albire cu perle naturale și promite să îndepărteze eficient petele pigmentate și să redea albul natural al dinților fără a dăuna smalțului dinților - pentru că vreau de mult să încerc și altceva decât este pe piață în materie de produse pentru igiena orală și ocazia s-a ivit cum nu se poate mai bine.






• Balsamul cu Extract de Aloe Rich – care promite să refacă structura părului, să hidrateze intens și să vitaminizeze întreg scalpul în timp ce conferă volum părului - pentru că ideea de par hrănit și hidratat, dar cu volum pentru mine a fost până acum o utopie și sper să îmi schimb opinia.




Si

• Fitoceai pentru Curățare cu Iarbă Mare pentru o detoxifiere atât de necesară, mai ales primăvara.


În timp ce vizualizam cum o sa folosesc eu produsele despre care v-am vorbit mai sus, mă gândeam că am o curiozitate: voi ați auzit de Tian.ro? Ați comandat sau ați comanda de la ei? Ce produse? Dacă nu ați auzit până acum, eu vă invit la o vizită a magazinului on-line pentru a descoperi și voi multitudinea de produse care nu doar încântă ochii, ci se și țin de promisiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!