miercuri, 7 mai 2014

Tehnologia: marea necunoscută - acum mult mai prietenoasă!

Astăzi vreau să vorbesc despre o mare necunoscută pentru mine până acum și anume laptop-ul și componentele lui. Nu sunt și nu am fost niciodată o mare cunoscătoare în ale tehnologiei. Până acum vreo 5 ani am folosit exclusiv un calculator clasic și apoi am trecut la laptop.

M-a cucerit din prima clipă faptul că nu mai face atâta gălăgie, am scăpat de cabluri și mi-a oferit mai multă libertate de mișcare.

Relația noastră a decurs frumos și lin pe parcursul anilor. Evident că mai apăreau mici probleme de soft sau sistem de operare, dar pe acestea le-am rezolvat rapid cu ajutorul unor prieteni un pic mai pricepuți ca mine. Totuși, momentul fatidic a venit într-o seară când s-a auzit un scârț și apoi un pac-pac și gata: ecranul refuza să mai stea în poziție verticală fără o susținere adecvată și chiar și atunci cu destul chin, îmi era groază de ce ar fi urmat să se întample. Nu voiam să mă întorc la calculatorul clasic și nici bani de investit într-un laptop nou nu aveam.

Așa că: panică! Ce să fac? Oare de la ce să fie?

Am căutat pe net vrute și nevrute și am ajuns la concluzia că balamalele ar fi de vină, moment în care am făcut o pauză și am pus mâna pe telefon pentru a îmi suna acel prieten mai tehnic decât mine despre care vă povesteam în primele rânduri. Recomandarea lor a sunat așa:

-Ia mâna de pe el, nu cumva să folosești vreo șurubelniță sau să încerci să îți bagi tu nasul. Îți trebuie o balama nouă și eu îți recomand să suni la Laptop Direct și îți pot ei recomanda ce și cum.

Evident că am ascultat de sfaturile lui, mai ales că din pasiunea pentru șurubărit s-a născut și ideea lui de afacere, mai precis: un service autorizat pentru laptop-uri, astfel încât am bănuit că știe ceea ce spune.


Zis și făcut, am sunat la service-ul lor și am aflat mai multe informații despre balamale și mai ales că trebuie schimbate cât mai repede deoarece ignorarea problemei și forțarea lor ar putea duce la ruperea carcasei și chiar la spargerea display-ului. Astfel că am identificat rapid împreună cu reprezentantul lor exact modelul de care aveam nevoie și am plasat comanda beneficiind de 13% reducere (au o grămadă de promoții personalizate), transportul gratuit și coletul a ajuns la mine în mai puțin de 24 de ore.

M-a liniștit și faptul că am aflat că oferă o garanție de 12 luni pentru ele dacă sunt montate la un service autorizat (aici urma să intre în scenă prietenul meu) și dacă din orice motiv nu s-ar fi potrivit, puteam să le trimit înapoi în termen de 15 zile (bine că nu a fost cazul și totul a mers ca uns.

Ideea este că aceasta este o poveste cu final fericit: balamalele au venit, le-am schimbat și acum scriu acest articol împreună cu el și aș putea spune și că acum simt tehnologia un pic mai aproape de mine pentru că mă pot baza pe un magazin on-line super bine aprovizionat și gata oricând să răspundă la orice întrebare.

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru aritcol raluca, esti foarte tare. Am avut nevoie de un acumulator si tot la ei am apelat. ma declar multumit de alegere.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!