miercuri, 7 mai 2014

Cadouri care spun povești de la Kolok

            Luna mai este pentru mine o lună a cadourilor. Am o prietenă bună care este nascută în această luna și atunci am învățat că este indicat să încep să mă informez despre ce aș putea dărui și de unde aș face achiziția din timp.

            Acum ceva vreme acest lucru însemna ore întregi de umblat prin oraș din magazin în boutique și invers, dar acum am descoperit că totul este mult mai simplu și mai aproape prin intermediul magazinelor on-line.

            Anul acesta m-am oprit la bijuteriile Kolok care m-au cucerit prin designul luxos și multitudinea de informații care vin la pachet cu ele, astfel încât atunci când te decizi să cumperi ceva poți spune cu maximă sinceritate că o faci în deplină cunoștință de cauză.
           
            Mărturisesc că tot analizându-le am decis că le voi trece pe lista de cadouri pe care mi-ar plăcea să le primesc anul acesta: argintul în combinație elegantă cu variate pietre prețioase mă atinge într-un mod unic.

            Vorbesc prea mult și nu ajung la decizia greu de luat datorită căreia am început articolul ăsta: ce să cumpăr?

            După decizii și răzgândiri repetate m-am oprit la o bijuterie din chihlimbar, piatră care m-a fascinat încă din copilărie și care o impresionează și pe prietena mea.

            În timp ce vizualizam diferite podoabe, am aflat câte ceva și despre chihlimbar. Piatra s-a format prin fosilizarea rășinii unor specii de pini în urmă cu 50-60 milioane de ani, în frumoase nuante, solare, de multe ori stralucitoare, de galben-miere până la portocaliu închis, spre maro. De multe ori ele pot prezenta și imperfecțiuni în structura internă precum fisuri, bule de aer, cetină de brad, spori de muschi sau insecte prinse în răsină în urmă cu milioane de ani când aceasta era încă lipicioasă, dar acest lucru nu face decât să îi sporească valoarea.

            Chihlimbarul este clasificat de bijutieri în patru categorii în funcție de zona de proveniență, majoritatea pietrelor fiind furnizate de țările baltice, în timp ce una din formele mai rare de ambră, închisă la culoare, provine din țara noastră și se numește rumanit.

            Nu știu voi, însă eu nu știam toate aceste informații și desigur că pe site putem găsi multe alte lucruri interesante și utile.

            Revenind la cadoul pe l-am ales eu, este vorba despre brățara din argint cu chihlimbar baltic de diferite culori: galben, coniac, verde și maro. Mi se pare că se potrivește perfect unei persoane non-conformiste și creative, adică exact așa cum este prietena mea. În plus, am citit și că în trecut era considerată piatra perfectă pentru amulete pentru ca amplifică răbdarea și calmul în timp ce înlătură energiile negative din viața celui care îl poartă.



 
 
            O dată alegerea făcută este foarte simplu de plasat comanda și aflu ca beneficiez de transport gratuit pentru că am depașit valoarea de 90 RON, garanție 2 ani, transport în ambalaj anti-șoc și certificat de autenticitate. În plus voi fi informată în permanență asupra stării trimiterii care nu va dura mai mult de 24-48 ore pentru ca lucrează cu firme de curierat de încredere care o să străbată distanța dintre Târgu-Mureș și Ploiești ca vântul și ca gândul.

            Acum, că sunt mai relaxată în privința cadoului, continui să arunc o privire pe site și să aleg din multitudinea de produse altul care mi s-ar potrivi mie și sincer îmi este greu să mă decid. Poate sau?

            Voi ați călătorit virtual în lumea pietrelor semi-prețioase și a monturilor delicate? Ce bijuterie ați alege?

2 comentarii:

  1. Bijuteriile sunt intr-adevar un cadou potrivit si frumos, dar atentie trebuie sa stii si ce ii place persoanei careia il adresezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident ca trebuie sa cunosti gusturile persoanei careia ii faci cadou, dar exista metode de a le afla si magazinele on-line sunt taaare bune la asta! :D

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!