luni, 3 februarie 2014

Ce frumoasa esti...

...tu, agitatie interioara...

Imi place cum ma trezesti in miez de noapte si ma perpelesti pe fiecare parte doar timpul regulamentar.

Ador energia pe care mi-o dai si care, stiu, este nascuta din frica de necunoscut.

A ramas sechela din copilarie, dar imi este draga si frica.



Asadar, in dimineti prea matinale, inainte chiar de a canta cocosii, ies din asternuturi si imi trezesc prematur motanul pentru a savura impreuna o cafea mai neagra ca noaptea de afara si a face liste si planuri cu scopul de a imi hrani agitatia.

In capul vostru se izbesc cuvinte?

Uneori, eu le dau curs in scris, alteori verbal uitandu-ma cu atentie in jur sa nu existe nici un biped capabil de vorbire articulata care sa ma dea de gol.

Imi amintesc drumuri albe si pufoase pe care alunecam in alta viata cu aceeasi prietena mereu aproape.

Oare sa ne fi nascut impreuna, hranite prin acelasi cordon ombilical, eu si agitatia mea interioara?

* Textul a fost scris pentru psi-luneli si a fost inscris in tabelul lui psi, unde puteti gasi mai multe idei pe aceeasi tema.

11 comentarii:

  1. ...eu am lăsat un comment, dacă nu apare ...dă-mi de veste pe clubul psi, să revin cu altul. mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. La articolul asta, este singurul comment pe care il am de la tine. Daca ai timp sa revi cu altul e ok, eu oricum iti multumesc ca ma vizitezi si ma citesti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Agitaţia ta interioară e constructivă, organizată şi aducătoare de astfel de cuvinte. Când are acest efect e teribil de frumoasă. Agitaţia mea interioară e distructivă, dă dureri de cap şi mă împrăştie. Aşadar, fii fericită! Eşti specială, fix ca şi cuvintele ce ies din mintea şi sufletul tău. O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult vizita inca o data! Nu e constructiva mereu nici la mine, ma adun intr-o parte si ma imprastii in alta, dar raman pe linia subtire ce imi joaca sub picioare, si cam atat...

      Ștergere
  4. Multumesc, m-ai facut si tu curioasa despre Cella Serghi, cred ca o sa o caut dupa ce finalizez cele 3 carti incepute!

    RăspundețiȘtergere
  5. Agitatia interioara o fi frumoasa dar ce suflet de aur are motanul tau care se lasa trezit prematur, al meu cred ca mi-ar trage vreo doua si s-ar culca la loc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suflet de aur, nu m-am gandit la el asa pana acum. E cam rasfatel, dar intelegator, ce-i drept!

      Ștergere
  6. unul dintre cele mai simple si mai frumoase articole, chiar mi-a placut mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Agitația mea interioară nu e prea prietenoasă; mai degrabă crează probleme decât să genereze planuri și vise noi. Și tot timpul mă ține trează peste măsură doar că încă nu am aflat cum să scap de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tehnici de relaxare sau mult sport sau...rezolvarea problemelor care o cauzeaza, asa pe hartie, una cate una, sau...transformarea plusului in minus...

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!