duminică, 2 februarie 2014

Liebster award

Am primit leapsa asta de la Mihaela si am intentionat din prima clipa sa ii dau curs, dar abia acum i-a venit randul.

Concret, ce trebuie sa fac:

Trebuie sa mentionez ( cu link) persoana care m-a nominalizat. - rezolvat si multumesc pentru ca s-a gandit la mine.

Trebuie sa raspund la cele 11 intrebari bolduite de mai jos. - rezolvat si aici si va invit cu drag sa cititi.

Trebuie sa aleg alti 11 oameni si sa le transmit chestionarul la care pot raspunde daca vor. - Cum la subiectul asta nu stau foarte bine, o sa invit pe toata lumea care doreste sa preia leapsa asta, sa o faca.

Nu pot nominaliza persoana care m-a nominalizat. - aici este oarecum logic.



1. Care este ultima carte citită?

Eric-Emmanuel Schmitt - Copiii lui Noe.

2. Ceai sau cafea?

Le iubesc pe amandoua, ceaiul pentru simplitate si zecile de arome pe care le poti combina si cafeaua pentru starea de tihna pe care ti-o inspira si neaparat cu lapte si un piscot sau biscuite.

3. Ai tatuaje? Ţi-ar plăcea să-ţi faci? Dacă da, ce anume?

Nu, nu am curaj sa imi fac, dar am cateva idei. Imi este frica doar de faptul ca ma plistisesc prea repede si raman tatuata!

4. Ce melodie te obsedează în momentul actual?

Simona Nae si Cristi Nistor - Coji de portocala

Videoclipul mai jos:
5. Unde ai vrea să călătoreşti anul acesta?
Nu am facut inca un plan, dar ramasese un circuit nebifat de anul trecut: Campulung Muscel-Namaiesti, as mai vrea si cativa munti, poate un city break si ceva mare. Aseara ma visam in vizita in Turcia cu un pliant in fata si m-am trezit incepand sa fac calcule, dar totul depinde de buget.
6. Ce hobby-uri/pasiuni interesante ai?
Mult timp am gandit ca baietii/barbatii sunt mai fericiti ca noi din punctul asta de vedere, fiindu-le mai usor sa dezvolte pasiuni. Totusi, in ultima vreme imi place sa scriu, mult si sa ma joc cu si printre cuvinte, sa citesc, sa dansez. Mi-as dori sa ma mai joc si cu ceva hand-made, dar momentan este la stadiul de plan. 7. Ce seriale urmăreşti? The Good Wife, Mad Man, Downton Abbey, Parenthood si vreau sa reiau Game of Thrones, poate de la inceput ca am vazut doar prima serie si parca vremea de afara e prielnica vizionarii serilelor in 2. Par multe, dar vad cate un episod atunci cand calc sau mesteresc ceva, nu pot sa ma uit doar la TV. 8. Ce piesă vestimentară ai purtat des până acum? Pantaloni, din pacate; mai precis blugi, tot din pacate. Doar pentru ca sunt comozi. Sper sa schimb raportul, desi imi trebuie inca o viata pentru asta :D 9. De la 1 la 10, cam cât de ordonată eşti ca persoană? 6, trec clasa :D. Poate ma mai disciplinez, speranta moare ultima, nu? 10. Ce mâncare îţi place? Supele crema pe care le-am descoperit recent si budincile la cuptor , sarate in special. 11. Trei celebrităţi cu care ai lua cina? Ma simt atat de mica in comparatie cu oamenii care au realizat ceva fizic, practic si palpabil, mi-ar placea sa iau masa cu: Alexandra Flavia Marcu - romanca ce s-a inscris in circuitul "7 vulcani" si care mananca muntele pe paine, Andrei Gligor - romanul care si-a schimbat completul stilul de viata si acum alearga pentru cauze nobile si Eric Emmanuel Schmitt, dupa ce ii citesc toate cartile pentru ca in spatele unor idei aparent banale ascunde multa profunzime.
O transmit mai departe tuturor celor care doresc sa o preia!

2 comentarii:

  1. Hei Raluca, mulţumesc că ai preluat leapşa. Văd că pe tine parcă te-ar atrage tatuajul. Tinereţe, de!!!
    Şi am mai aflat că eşti o mare iubitoare a muntelui, ceea ce îmi pare deosebit de frumos. La handmade şi eu mă tot gândesc de mult şi tot amân iar la Istanbul mult mi-ar mai plăcea un drum.
    Duminică plăcută să ai, Raluca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mihaela,

      Nu m-as hazarda in a ma descrie drept o mare iubitoare a muntelui, dar imi place si incerc sa il includ in programul meu cat de des pot!

      Multumesc pentru comentariu!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!