joi, 21 noiembrie 2013

Ta da dam... castigatoarea concursului Luxury Gifts

          Va mai aduceti aminte de articolul in care lansam cu surle si trambite primul meu concurs pe blog?

          Eu sper ca da, dar totusi pentru re-improspatarea memoriei puteti sa cititi aici.

          Ei bine, am primit mult mai multe comentarii decat ma asteptam, mai precis vreo 7.

          De ieri ma tot gandesc cine sa fie, cine sa fie castigatoarea. Pentru un plus de creativitate am exclus random.org din start ca si metoda de selectie.

          Criteriul meu a fost simplu, comentariul ales a reusit sa imi ramana in minte destul de mult timp. Probabil faptul ca am fost fan "Stapanul inelelor" sau poate pentru ca pretuiesc prietenia. Puteti ghici cine este?

          Comentariul suna asa:

"Aş spune că sunt 3...
3 coliere identice pe care 2 le-am dat celor mai bune prietene şi al 3-lea mi-a rămas...
De atunci cele 3 ne leagă prin amintiri, sentimente şi stări...
Îţi dau un sentiment că te-ai afla într-o "fărţie" sau că noi 3 am fi nişte persoane forate importante de care nimeni nu ştie încă! :))"

          ...si autoarea lui, castigatoarea concursului este: Ioana pe care o felicit si o invit sa se bucure de voucherul de 50% reducere oferit de Luxury Gifts si eventual sa ne bucure si pe noi cu poze ale cadoului ales.
 

Un comentariu:

  1. Acum îmi dau seama ce grăbită am fost când am scris comentariul acela! :))
    De la frăţie la fărţie şi de la foarte la forate e un drum aşa de interesant şi amuzant! :-P

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!