vineri, 11 octombrie 2013

Desfacatorul de conserve la test

Vă povesteam aici despre desfăcătorul de conserve pe care doream să îl testez în cadrul campaniei propuse de Blogal Initiative și Tupperware. Vă mai spuneam și că eu cred sincer că dacă o anumită firmă poate să facă un desfăcător de conserve care să își facă treaba așa cum trebuie, poate să facă orice.

Despre ce firmă este vorba știți deja. Tupperware - o companie lansată în 1946 de Earl Tupper care revoluționa cu produsele sale modul de păstrare a hranei și după mai bine de 60 de ani, corporația Tupperware, prin crearea de produse inovative și găsirea unor soluții surprinzătoare pentru bucătărie și cămin, continăa să fie cea mai bună în domeniu.



 
Vasele Tupperware sunt fabricate cu cea mai mare grijă și precizie și sunt supuse celor mai severe controale de calitate înainte de a ajunge la noi. Toate produsele au garanția controlului materiei prime și a prelucrării.

Acestea fiind spuse, la scurt timp după ce am scris articolul am primit și produsul comandat de mine pentru test: desfăcătorul de conserve. A venit ambalat cu foarte mare grijă astfel încât să nu se zgârie și însoțit de multe materiale de prezentare foarte informative despre companie, produse și prețuri.

Ce mi-a placut așa la prima vedere a fost design-ul minimalist și combinația de culori alb-negru, precum și senzatia de fin pe care o ai atunci când îl ții în mână.

Azi am hotărât să desfac o conservă de ananas, evident fără cheiță și cu ocazia asta să îmi țin și cuvântul și să vă povestesc si vouă despre el.

Zis și făcut, mai întâi am deschis brațele și l-am poziționat pe conservă, apoi le-am apropiat și am început să rotesc de mâner. Partea distractivă este că în momentul în care rotești mânerul, se rotește și conserva.

În același timp citisem că atunci când desfăcătorul este fixat pe conservă poti să o întorci cu susul în jos fără absolut nici un risc de a se desprinde sau a cădea. Am testat și așa și este.

În timpul procesului de rotire/tăiere a capacului conservei, mă tot întrebam cum desface, ce taie, că eu nu auzisem sunetul de străpungere specific conservelor și nu vedeam nici urmă de tăietură.





Ei bine, taie pe exterior și am mai putut să fiu martora faptului că folosind această metodă, conserva rămâne fără margini tăioase. Acest lucru înseamnă că le pot refolosi la proiecte de genul celor despre care am citit la Irina sau la Ama.















Mie una mi-a plăcut experiența cu desfăcătorul de conserve Tupperware și aș fi curioasă să mai încerc și alte produse de la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!