miercuri, 25 septembrie 2013

Multe si marunte

Dupa ce aseara m-am asezat confortabil pe canapea in fata laptop-ului si am scris diverse articole ce se afla acum sub forma de ciorna, azi m-am hotarat sa nu public nimic din ce am scris. Nu azi, le voi publica in zilele ce urmeaza.

sursa: graur codrin/freedigitalphotos.net

Azi voi scrie despre tot si despre nimic.

Pot spune ca pana acum a fost o zi buna. Mi s-au luat multe pietre de pe suflet si parca lucrurile s-au mai linistit si viitorul suna bine.

De luni am inceput sa merg la cursurile de salsa. Nu pot sa imi dau o parere, dar a fost interesant. Practic am invatat pasul de baza si am tot repetat 1 2 3 5 6 7, pentru ca pe 8 si pe 4 este pauza. Totul pe ritm de salsa varianta New York. Am aflat ca exista 2 variante: New York si Los Angeles, in functie de orasul unde a fost dus dansul acesta specific sud-american. In ton cu cele petrecute luni, aseara am ascultat dupa foarte mult timp Aventura. Are ceva formatia asta care ma atrage inca dupa atata timp (cam prin 2006 era in voga).

Diseara o sa merg din nou si sunt tare curioasa ce pasi noi o sa invat. Partea proasta este ca nu se mai face acolo unde credeam eu ci in alta parte care implica masina sau autobuz, dar o sa supravietuiesc si cu asta cel putin o luna.

Luni am aflat ca am fost desemnata membru premiant Most Wanted Blog (de acolo si imaginea din dreapta sus nou adaugata). Deci si blogul meu se face mare! Am fost si sunt foarte entuziasmata de premiul asta care inseamna ca trebuie sa continui sa fac ce fac pentru ca este de bine.

Singura mea legatura cu platforma asta a fost reprezentata de cele 2 articole scrise pentru Blog Power, asa ca am incercat sa aflu un pic mai multe despre premiu.

Ce inseamna el? Premiul MWB inseamna apreciere si recunoastere oferita unor oameni care pun pret pe ceea ce scriu, care sunt atenti la lumea din jurul lor, care isi permit sa viseze si sa-si imagineze, care muncesc si care prin talentul lor chiar reusesc sa construiasca in jurul lor o lume mai buna!

"Dincolo de bloguri vorbeste viata!" asta este sloganul lor cu care nu pot decat sa fiu deacord si sa il sustin.

Sunt foarte entuziasmata si ca au venit revistele castigate in urma completarii chestionarului online in legatura cu revista Unica. Renuntasem la ideea de a le mai primii, dar tocmai am aflat ca ma asteapta acasa cumintica Unica din luna Octombrie, yey. Urmeaza Psychologies si inca ceva.

Joia trecuta am primit si albumul cu Romania, trimis de Adriana si m-am putut delecta cu imaginile unor locuri conoscute si a altora total necunoscute. A fost o calatorie virtuala atat de bine-venita pentru care nu pot decat sa ii multumesc Adrianei.

Vineri am descoperit in cutia postala pliculetele cu Idealia Life Serum de la Vichy pe care inca nu am inceput sa il testez, dar o sa incep cat mai curand.(tot de pe blogul Adrianei am aflat de el si puteti si voi sa completati chestionarul si sa testati produsul, mai multe informatii aici)

Saptamana trecuta am fost la o sedinta de reflexo-terapie. O parere clara cred ca nu pot sa imi fac dupa o singura sedinta. Tot ce pot sa zic este ca imediat ce a inceput sa imi maseze picioarele mainile mi s-au incalzit instantaneu pentru o perioada si apoi au revenit la starea lor initiala. M-a intrebat inainte sa inceapa, daca am venit cu un scop anume sau asa general si in timpul masajului m-a intrebat despre una despre alta si toate sau aproape toate erau fix lucruri care ma mai dureau din cand in cand.

Sfaturile lui au fost sa beau mai multa apa si sa ma gandesc serios la o cura de detoxifiere si exercitii de respiratie.

Intr-un cuvant trec printr-o perioada infloritoare si nu pot decat sa ma bucur de ea, o avea legatura cu toamna. Poate toamna imi merge bine, cine stie?

7 comentarii:

  1. Felicitari! Stii cum se zice, toamna se culeg roadele :)
    La cat mai multe articole frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Loredana!

      Sa sti ca asa este, toamna este un anotimp propice blogging-ului si tuturor proiectelor. Am zis!

      Ștergere
  2. Draga Raluca, felicitari inca o data pentru MWB! E un premiu pe care il meriti din plin. Ai un blog frumos, interesant si ai muncit mult pentru el. Bravo!
    Acum imi dau seama ca am fost pe drumuri si nu am apucat sa te felicit pentru premiul de pe blogul Adrianei. Un alt premiu meritat. Ma bucur ca albumul acela a ajuns la tine. Deci da, continua pe drumul asta, pentru ca ceea ce faci, faci bine si frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Iuliana!

      Conteaza foarte mult aprecierile tale pentru mine. Sa zic asa blogul tau a constituit un imbold sa ma apuc de blogging.

      Multumesc mult pentru aprecieri!

      Ștergere
  3. De reflexoterapie sunt si eu curioasa, poate am sa incerc candva. Momentan mi-ar prinde bine si o sedinta de masaj, ca m-am cam ramolit fizic, dar aici sunt cam refractara la procedura...

    Exercitii de respiratie tot zic sa invat si eu de nu stiu cata vreme... Hmm...

    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. E fain masajul. Eu am decis ca asta a fost criteriu de selectie pentru actualul meu sot. :) ii mai zic asta asa in gluma.

    Eu zic sa treci peste ideile de masaj si sa te duci sa incerci. Poti sa mergi prima data folosind cupoane pentru a fi mai convenabil.

    Apropo de exercitii de respiratie, eu am decis ca o sa incep cu salutul soarelui dimineata inainte de a pleca la servici. Daca ma organizez bine o sa am timp de cel putin un ciclu.

    Spor si tie sa iti mearga toate din plin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, unul este placat cu aur, altul cu rodiu.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Numai daca vrei, scuze de off-topic. :)
    Te pup si multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!