joi, 26 septembrie 2013

Incercarea moarte n-are...particip la SuperBlog 2013

In timp ce scriu acest anunt-articol, ma gandesc ca in ultima vreme toate lucrurile pe care le-am facut au capatat la inceput un mare nu si apoi un timid da, asa aproape de termenul limita de inscriere.

Pe la inceputul lunii tot vedeam anunturi de inscriere la SuperBlog 2013 si mi-am zis: "nu inca, ai acest blogde prea putin timp, abia reusesti sa scrii constant, etc.". Stiu, doar scuze, dar am uitat de el.

Aseara in jumatatea de ora cat navigam pe net am dat din nou de el si am zis, de ce nu?

Asa ca, anunt in mod oficial, ma inscriu la SuperBlog 2013 si astept sa descopar ce super-putere are blogul meu si asta incepand inca din 1 Octombrie cand voi incepe munca de creatie pentru prima provocare.

4 comentarii:

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!