joi, 8 august 2013

Ce-ti doresti de ziua ta?

Intrebarea asta m-a blocat saptamana asta.
creeat de Master isolated pictures, sursa

Mereu am avut problema asta, de dorit imi doresc multe lucruri, dar parca atunci cand ma intreaba cineva e complicat. Si am inceput sa ma gandesc, sa ma gandesc si nimic nu mi-a trecut prin minte, sau nimic care sa intre in categoria cadou.



E adevarat ca mintea mea separa oarecum cadourile de lucrurile necesare sau utile. Pentru mine ideea de cadou trebuie sa se adreseze sufletului, ceva dragut, o carte, un bilet la ceva, un parfum, o crema, o sedinta de masaj ceva de relaxare si doar pentru mine. Ei bine am trecut cu mintea prin toate lucrurile pe care le incadram eu in categoria cadou si...am descoperit ca am prea multe carti, parfumuri am destule, la creme de fata m-am oprit nitel si mi-a trecut mintea la niste dermato-cosmetice la set asa si in rest m-am blocat.

Ma gandesc ca este vorba despre gandurile pe care le am in ultima vreme despre simplificarea vietii si faptul ca un obiect dragalas in plus m-ar face sa am si mai multe lucruri.

creeat de Master isolated pictures, sursa

Asa ca am dat cel mai greu raspuns pentru persoana care va cumpara cadoul: fa-mi o surpriza!

Eu urasc varianta asta pentru ca ma pune in ipostaza de a cumpara ceva ce nu o sa fie iubit sau folosit, dar...asa sunt eu acum.



Evident ca peste o saptamana-doua o sa ma benoclez in diverse site-uri si o sa vreau si aia si ailalta, dar pana atunci imi voi serba ziua de nastere cu oameni dragi si cadoul meu va fi excursia in Delta Dunarii pe care abia o astept si pentru care mi-am facut multe planuri.

Delta este pentru mine de acum 4 ani de cand am descoperit-o un loc de relaxare maxima, liniste si tihna, moment de odihna pentru creier si poate de meditatie la zilele ce vor veni. Va fi o saptamana de plimbat cu barca, de prajit la soare, gratarit peste si nu numai si doar atat!

Pot sa pun motto-ul saptamanii: "Refresh and Refocus!".

Si, daca tot sunt la subiectul asta, ma gandeam, voua ce cadouri va fac placere sau ce ati fi raspuns la intrebarea de mai sus?

O zi frumoasa si cu rezistenta la codul galben/portocaliu/rosu de canicula despre care tot aud la meteo zilele astea.

4 comentarii:

  1. si? ce ai primit totusi de ziua ta? eu mi-as dori sanatate si o viata langa cel pe care il iubesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit cadou oameni dragi langa mine si mici detalii care sa imi faca viata mai frumoasa! Sunt o norocoasa!

      Ștergere
  2. Mie imi place sa primesc carti! Eu tot sustineam ca nu voi putea renunta la cartile mele niciodata in favoarea simplificarii, dar cred ca trebuie sa imi reevaluez conceptiile. Ma gandesc stochez la mama mea romanele pe care stiu sigur ca nu le voi citi in curand. Este singurul compromis pe care il pot face, in rest cartile de cultura generala, de citate si poezii le pastrez, pentru ca din cand in cand imi place sa mai deschid cate o astfel de carte si sa ma relaxez.

    Tot timpul ma gandesc ca o casa fara acrti e goala, si daca tot am investit atat in ele, macar sa se bucurie si copiii mei (cand ii voi avea) de ele!

    Aa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac cartile, studiam la un moment dat ideea unul e-book, dar parca nu are farmec, nu are acel ceva, senzatia de a da pagina, mirosul de cerneala, povestea momentului cand ai cumparat-o...nu stiu daca imi place neaparat sa le primesc, dar imi place in mod clar sa le cumpar(si ma abtin de la asta sau cel putin incerc, dar mai scap uneori)...

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!