miercuri, 7 august 2013

As vrea sa...particip la Triatlon

La inceputul anului am creeat o lista cu obiective de realizat in acest an, unele mi-au reusit, altele nu. Printre ele se afla si dorinta de a participa la Semimaratonul Ciucas Trail Running, dorinta la care am renuntat incet incet din motive de lipsa timp pentru antrenament, si alte scuze de genul asta. Probabil ca dorinta nu era suficient de mare.

Trebuie sa recunosc ca alergarea nu a fost niciodata punctul meu forte, in liceu sau scoala generala ma opream fix la jumatatea probei de Rezistenta, dar fix, nu puteam voiam mai mult. Acum sunt constienta sau cel putin vreau sa cred ca era vorba doar de o limita psihologica si ca imi pot motiva corpul sa faca ceea ce ii impune mintea.


Cand am aflat de campania Blogal Initiative: "Haideti la Triathlon Challenge Mamaia!", mi-am zis ca e cazul sa incerc. Stiu ca ar fi o motivare suplimentara faptul ca trebuie sa merg si nu mai pot da inapoi.

As dori sa ma inscriu la proba de alergare 5 km. asfalt.

Competitia se va desfasura in perioada 7 septembrie si mai multe informatii, precum si formularul de inscriere se gaseste pagina oficiala: Triatlon Mamaia.

Acum, in timp ce scriu asta, parte din mine este emotionata de posibilitatea de a participa si cealalta parte este terifiata de aceeasi posibilitate, dar fie ce-o fi, zarurile au fost aruncate si sa ajungem sanatosi la finish!

*Postarea participa in cadrul campaniei Blogal Initiative: Haideti la Triathlon Challenge Mamaia si isi doreste sa fie o unealta in a invinge teama de necunoscut si de a imi parasi zona de confort!

2 comentarii:

  1. Acum nu mai exista posibilitate de abandon. Totul merge pana la capat. Vei fi cea care va incheia provocarea stafetei.
    Tinem legatura, felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!