miercuri, 17 iunie 2015

Si...am lipsit, sper ca am revenit

Am lipsit, mult. Mult prea mult.

Imi propun de vreo 2 luni sa reiau taurul de coarne si sa scriu din nou, dar astrele nu se aliniaza.

S-au intamplat multe in ultima vreme, viata este formata din schimbari si eu am invatat ca nu trebuie sa ma mai sperii de ele ci sa le imbratisez.



Acum scriu de acasa, de unde fac liste si listute si bifez puncte. Imi astept fetita sa vina pe lume si sa ma invete o alta forma a iubirii.


Sursa

Cred ca un copil te poate invata atat de multe si abia astept sa o faca.

Aseara am montat patutul, operatiune ce a durat mai mult de o ora. Glumeam pe seama faptului ca poate ar trebui sa includa materia asta la scoala, dar pana la urma ne-am descurcat.

In acelasi timp, ne agitam sa ne finalizam casa si sper din tot sufletul ca in octmbrie sa ne putem muta doar noi trei si sa ne refacem microclimatul nostru sau mai bine zis sa ni-l creem pentru ca in trei nu am mai fost niciodata.

Dupa cum am zis a fost un an al schimbarilor pana acum, dar am avut parte de schimbari atat de frumoase si asteptate incat lumea straluceste altfel.

Asadar, pentru primul gand insirat pe blog dupa "secole" voi prefera sa fiu scurta si sper sa imi recapat antrenamentul si sa scriu si sa povestim aici tot si toate cele ce ne inconjoara.

4 comentarii:

  1. Bine ai revenit cu vesti asa bune si frumoase! Ma bucur tare mult pentru voi. Sa ai o nastere usoara si o bebelina sanatoasa! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am(v-am) regasit. Vestile sunt marete intr-adevar, cam ca fat frumos intr-un an cat altii in 7...

      Sa stii ca imi era dor de scris si de bloguri, dar nu ma tragea ceva spre el. Acum imi pare rau ca nu m-am reapucat de mai de mult!

      Si eu te imbratisez...

      Ștergere
  2. Aha, deci am facut bine ca am mai investigat! Asa o veste este ceva fantastic! Sigur te va invata alta forma a iubirii, sa fiti sanatosi toti trei si sa va bucurati de noua situatie! Casuta vine cand nu se poate mai bine! Asa a fost si la noi, sa stii, ne-am mutat aici cu o luna si un pic inainte de nastere! Sa fiti tare-tare fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de vizita, da sunt multe vesti bune ce vin din partea mea de viata.

      Casuta finalizata va fi un pic dupa nastere, pe la vreo 3 luni asa, dar oricum va fi casa ei, acolo va constientiza tot ce i se intampla.

      Si eu...daca ai sti cat dor am sa beau o cafea pe terasa mea...

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!