joi, 18 iunie 2015

Organic Baby devine Rangali

          Dacă ieri anunțam cu surle și trâmbițe, sau în fine, doar așa un pic timid din spatele peșterii că vreau să revin și să reîncep să scriu, azi am decis să intru în campania Rangali.

          Evident că vă veți întreba cine este Rangali. Pe mine una mă duce cu gândul la desenul acela animat cu personajul semi-extraterestru: Rango. Acum, nu știu, or fi hormonii de sarcină sau nu, dar cu asta asociez eu.


          Totuși nu este vorba despre asta, ci despre unul dintre cele mai mari magazine online de produse biologice și prietenoase cu mediul înconjurător (uite că am reușit să exprim ce voiam și fără să mă englezesc prea mult :D): Organic Baby care a decis să crească și, după 6 ani să își facă cadou o schimbare de nume, îmbrățișând numele de Rangali, adresându-se acum unui public mult mai larg, practic fiecărui membru al familiei, nu doar bebelușilor și copiilor.


          Sloganul ales sună interesant zic eu: „Be naturally beautiful” sau "Îmbrățișează frumusețea naturală", m-aș hazarda eu la o traducere ad-hoc.

          Practic, schimbarea este mai mult una de brand și de deschidere către public, pentru că în spatele acestor două elemente vor lucra aceiași oameni minunați , care vor promova la fel de bine ca până acum stilul de viaţă natural şi sănătos.



          Dacă readuc discuția la mine, atunci pot să afirm că mereu am încercat să mai testez câte o idee de a elimina sau înlocui produsele chimice din viața mea. Cel mai simplu exemplu este faptul că am renunțat cam de un an jumatate la balsamul de rufe, folosesc acum oțet alb și ulei esențial. Prețul bănuiesc că este cam același, dar eu mă simt mai bine.

          Acum, mai mult îmi doresc un copil sănătos și cât mai puțin expus factorilor chimici, așa că voi continua să caut și să încerc produse cât mai naturale și să le folosesc pentru toată familia.

          Pentru asta îmbrățișez programul pentru bloggeri prin care mi se permite ca din când în când să primesc un produs la alegere din anumite game selectate de cei de la Rangali, să-l testez și apoi în cunoștință de cauză sa scriu despre el.

          Una peste alta eu văd doar avantaje aici, voi?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!