miercuri, 10 decembrie 2014

Visele mele … motorizate

          Lucrurile au început ca la toată lumea, cu mașina clasică a românului – proaspăt înmatriculată pe numele meu la aproape 19 ani, dar pe care am condus-o mai rar decât imposibil.



          Istoria a pus o mare pauză în care mergeam la facultate sau oriunde aș fi avut nevoie cu limuzina galbenă – vestitul autobuz 30 ce traversează pe diagonală orașul – diagonala pe care s-a întâmplat să locuiesc și eu.

          Timpurile s-au îmbunătățit și am primit de la ai mei prima mea mașină serioasă: o fiestă de culori,  mică și verde închis, simpatică și încăpătoare, cu un consum mai mult decât decent, dar cu o singură problemă: lipsa aerului condiționat. Acesta, împreună cu modificările legislative ale perioadei au și fost motivul pentru care am renunțat la ea și am măritat-o undeva prin Caraș Severin. Ce-i drept, eu nefiind prea emotivă din fire nu am plâns prea mult, ci m-am orientat spre următoarea mare iubire.


          Din mașină în mașină am ajuns să am în prezent o buburuză mică, albă și japoneză, cu aer condiționat. Nu, nu vorbește în limba niponă și pot spune că mă înțelege perfect, dar poate peste un an sau doi voi reuși să o schimb cu una ce se va potrivi mai bine nevoilor familiei noastre de atunci.

          Visez la o mașină mai mare, cu mai mult spațiu pentru bagaje și oameni, dar un consum la fel de mic.

          Visez, dar nu stau nici pe loc. Recent am descoperit site-ul celor de la Radacini, dealeri de mașini noi și rulate prezenți în câteva orașe ale țării noastre, printre care București, Brăila, Brașov, Constanța, Galați și Ploiești.

          Poate aș alege o Mazda 2, avantajul ei este că este tot albă și eu cu albul m-am obișnuit. Dezavantajele trebuie să le identific la fața locului.





          Cert este că într-o scurtă plimbare pe site au reușit să îmi facă o părere bună. Oferă o gamă variată de modele de mașini de la Opel, Mazda, Citroen, Suzuki, Volkswagen, Honda, Peugeot, până la modele de lux precum Cadillac sau Hummer.
      
          Sunt implicați în proiecte gen Programul Rabla sau Prima mașină și oferă și suport tehnic. Eu zic că merită făcută o vizită virtuală sau reală cât de curând. Și întâlnirea cu mașina visurilor va deveni din vis, realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!