Lucrurile au început
ca la toată lumea, cu mașina clasică a românului – proaspăt înmatriculată pe
numele meu la aproape 19 ani, dar pe care am condus-o mai rar decât imposibil.
Istoria a pus o
mare pauză în care mergeam la facultate sau oriunde aș fi avut nevoie cu
limuzina galbenă – vestitul autobuz 30 ce traversează pe diagonală orașul –
diagonala pe care s-a întâmplat să locuiesc și eu.
Timpurile s-au
îmbunătățit și am primit de la ai mei prima mea mașină serioasă: o fiestă de
culori, mică și verde închis, simpatică
și încăpătoare, cu un consum mai mult decât decent, dar cu o singură problemă:
lipsa aerului condiționat. Acesta, împreună cu modificările legislative ale
perioadei au și fost motivul pentru care am renunțat la ea și am măritat-o
undeva prin Caraș Severin. Ce-i drept, eu nefiind prea emotivă din fire nu am
plâns prea mult, ci m-am orientat spre următoarea mare iubire.
…
Din mașină în
mașină am ajuns să am în prezent o buburuză mică, albă și japoneză, cu aer
condiționat. Nu, nu vorbește în limba niponă și pot spune că mă înțelege
perfect, dar poate peste un an sau doi voi reuși să o schimb cu una ce se va
potrivi mai bine nevoilor familiei noastre de atunci.
Visez la o mașină
mai mare, cu mai mult spațiu pentru bagaje și oameni, dar un consum la fel de
mic.
Visez, dar nu
stau nici pe loc. Recent am descoperit site-ul celor de la Radacini, dealeri de
mașini noi și rulate prezenți în câteva orașe ale țării noastre, printre care
București, Brăila, Brașov, Constanța, Galați și Ploiești.
Poate aș alege o
Mazda 2, avantajul ei este că este tot albă și eu cu albul m-am obișnuit.
Dezavantajele trebuie să le identific la fața locului.
Cert este că
într-o scurtă plimbare pe site au reușit să îmi facă o părere bună. Oferă o
gamă variată de modele de mașini de la Opel, Mazda, Citroen, Suzuki, Volkswagen,
Honda, Peugeot, până la modele de lux precum Cadillac sau Hummer.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!