vineri, 12 decembrie 2014

Filă de jurnal plină de soare

Astăzi... (vineri, 12 decembrie 2014), am observant cu uimire poezia datei de azi (12/12) și se pare că mi-am făcut un obicei din a completa file de jurnal din două în două săptămâni;





Afară… a apărut soarele, cel mai mult apreciezi un lucru atunci când nu îl ai, și eu acum mă bucur de el din plin;
În grădina … animale zgribulite, nu prea se potrivește rubrica asta în sezonul rece, nu?
În bucătărie… aș face o supă cremă de ciuperci și poate chiflele pe care le tot ameninț, dar în mod sigur se va prepara o colivă pentru pomenirea de mâine;

În casă am mici proiecte în continuare, dar în primul rând trebuie să iau la bifat lista cu cadouri de Crăciun și să vad ce urgențe mai sunt și apoi să fac o mini-ordine în acte;

Sunt îmbrăcată cu… blugi, cizme gri, pulover maro cu o curea cărămizie și cercei amerindieni asortați cu brățara (nici nu mai știu de când le am, dar azi de dimineață am avut chef de ele);

Mă gândesc… la atitudine și caut metode pentru a reuși să ajung la consens;
… și, evident, tot la bilanț pe care nu am prea apucat să îl fac, poate săptămâna care vine;
… la notele de la Orkestra pentru care am stabilit un record: 21 articole într-o zi, totul pentru scopul nobil al tabletei, dar…să vedem;

Am învățat… că în viață lucrurile se întâmplă și trebuie să te adaptezi;
            Sunt recunoscătoare pentru… week-end-ul pe care l-am petrecut la Predeal, la piscină, spa, odihnă, relaxare și mâncare interesantă;

Aștept minuni și înțelegere;
                 ... cuponul câștigat la Lidl, ciocolata de la ciocolateria belgiană și RCA-ul;

Mi-e dor... de chef de citit cu ceai bun alături.

Ce mai citesc… ”Femeile vin de pe Venus, Bărbații de la băut” a Simonei Tache și Mihai Radu;
Ce filme am mai văzut am adormit la ”Război în bucătărie”, dar doar din cauza somnului, filmul parcă l-aș revedea;
Meștereli… aș vrea să întru în maldărul de lucruri de reparat/modificat/cusut și să le gătez până la sfârșitul anului;
Planuri mărețe pe termen scurt… vreau să ornez biroul de sărbători, să iau pilota de la spălătorie și să cumpăr urdă, astea da planuri mărețe, nu?
Ascult… muzică magică ca de obicei, doar că acum vorbim despre Radioul lui Moș Crăciun.
Un citat pentru astăzi
Zâmbetul este infecțios. – Bill Cullen, ghiciți de unde l-am pescuit

Declar fila mea de jurnal liberă să zboare în on-line, pentru alte file zburătoare, vă invit la Tăniușa în tabel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!