miercuri, 10 decembrie 2014

Afacerea mea alături de Tocmai.ro

Atunci când am aflat prima dată despre campania Tocmai.ro de a susține debutul micilor afaceri, am zis că este interesant și mi-am propus să studiez în detaliu propunerea și să văd cum funcționează.



Practic, pentru a obține banii pentru un început prosper, am căutat prin casă 2 obiecte de care eu nu mai aveam nevoie și poate pe alții îi interesează. Am adăugat anunțurile pe tocmai.ro.

Eu am ales o clepsidra și o cadita de hidro-masaj pentru picioare pe care împreună sper să primesc 405 RON – sumă suficientă pentru a iniția afacerea.












Acum, idei de afaceri sunt multe în mintea mea: de la o micuță fabrică de ambalaje, la organizator de evenimente sau activitate de consultanță. 

Nu mai departe de săptămâna trecută, o prietenă mi-a propus mai în glumă, să ne deschidem o florărie chic – cică am avea succes.

După cum bine vedeți, idei sunt multe, dar eu în seara aceasta o să mă opresc la iubirea mea de la început: scrisul. De mic copil visam să s

criu o carte și de ce nu, mai multe, să devin o scriitoare de succes și toată lumea să mă cunoască exclusiv pentru asta.

Prea puține știam eu despre lumea mare pe atunci și legătura dintre bani și succes.

Așadar, ideea mea de afacere este să fiu scriitoare.

Pentru asta o să apelez tot la tocmai și o să îmi caut un scaun ergonomic pentru lungile ore petrecute în fața laptop-ului, un carnețel pentru a nota ideile ce îmi vin atunci când nu sunt lângă un calculator și un instrument elegant de scris. Sper să mă încadrez în buget și dacă mi-or mai rămâne bani să mă înscriu la un curs de scriere creativă.

Scaunul ergonomic l-am găsit. Mă încântă faptul că este și aproape de mine, deci transportul nu ar trebui să mă coste o avere. 









Carnețelul s-a transformat într-o agenda simpatica și datată pentru 2015.





Tot ce îmi mai trebuie este un instrument de scris pe care l-am găsit tot pe tocmai. Este vorba despre un elegant stilou Parker IL Metal Gun.







Adunate toate cele 3 opiecte fac cu nouă lei mai puțin decât bugetul meu, dar achiziția lor mă va face foarte fericită, ar fi primul pas spre o carieră visată: cea de scriitoare, pentru care nu aș avea ce face decât să îi mulțumesc lui tocmai.ro pentru imbold.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!