sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Mii de provocări, mii de culori ... o singură privire

          Port ochelari de vedere de mult timp. Adevărul este că îmi place senzația și aspectul pe care mi-l creează. În ziua de azi ochelarii pot fi foarte versatili și se pot potrivi oricarei situații, dar...dorința mea secretă este să testez lentilele de contact.



          Adevărul este că mi-a fost frică până acum. Circulă pe tot internetul păreri pro și contra, așa cum există despre orice lucru mic sau mare. Oamenii iubesc să își dea cu părerea.

          Prima dată când am văzut pe cineva cu lentile de contact cu dioptrii a fost acum mulți (8-9) ani. Este vorba despre una dintre fetele care venise să lucreze pentru un proiect de voluntariat. De la ea am aflat că există lentile tari și slabe, dar tot nu am reușit să îmi înving frica.





          Recent, în căutarea culorii din viața mea, am vizitat site-ul celor de la Lensa care sunt atât de lăudați și promovați în lumea internaută încât nu am putut rezista tentației de a le face o vizită. Și a fost doar începutul.

          Am simțit din mii de părți toate culorile curcubeului țintite spre mine și mi-a sclipit pentru o clipă ideea de a renunța la confortabilii mei ochelari și de a purta în fiecare zi o pereche de lentile de contact de o culoare diferită.

          Pot să îmi imaginez privirea mea seducătoare deschizând multe uși astfel și cum mie nu îmi plac lacătele, pare ideea perfectă. 

          Ochii mei sunt albaștrii în mod natural, dar aș fi tentată să incerc violet sau turcoaz, ca mai apoi să mă apropi câteva nuanțe de căprui sau chiar negru. Pentru petreceri aș încerca un roz electric sau modele negândite cum sunt cele tip Tailed Beast sau Crazy Blade.




          Îmi place faptul că pot fi purtate atât în cazul în care culoarea naturală a ochilor este deschisă sau închisă și promit confort pe durata întregii zile. Producătorii recomandă achiziționarea soluției speciale pentru întreținerea lor, soluție pe care eu aș cumpăra-o fără să mă gândesc deoarece mărește durata de viață a lentilelor până la un an, ceea ce este mai mult decât am visat.

          Încă nu am descoperit dacă pot să îmi cumpăr lentile care să fie și colorate și cu dioptrii, dar sunt convisă că un simplu telefon la numărul de contact mă va lămurii. Pentru voi nu am decât rugămintea să îmi țineți pumnii să fie așa și întrebarea: ce culoare ați alege din oferta Lensa pentru o schimbare uimitoare? 


2 comentarii:

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!