miercuri, 29 octombrie 2014

Lupta împotriva umidității are un singur nume: AlecoAir!

Pe vremea când studiam intens tehnologii de protecția mediului în cadrul programului de masterat pe care îl urmam, am făcut o descoperire monumentală pentru mine la momentul respectiv: aerul este unul dintre cei mai importanți factori care ne afectează organismul, într-un sens sau altul.


Până atunci, mă gândeam că pentru a duce o viață sănătoasă este important să ai grijă ce mănânci (cum și cât deja este altă poveste), ce bei și cam atât. La aer nu mă gândisem niciodată. Nu era un input în creierul meu educat atât de tehnic. Noxele, dioxidul de carbon si de sulf mă lăsau rece, dar din acel moment am început să mă gândesc un pic mai mult la aspectul acesta și să încerc să cuprind ideea în ansamblu.

Dacă pentru factorii negativi de mai sus nu se poate face aproape nimic (la nivel personal, cel puțin), în legătură cu atmosfera din propriile locuințe sau birouri, tehnologia ne pune la dispoziție multe dispozitive care merită o încercare și promit o schimbare rapidă în bine.

            Care sunt factorii importanți pentru a îmbunătăți calitatea aerului din casă? Răspunsul mi-a venit extrem de rapid de la profesoara alături de care studiam acel curs.

  •  Procentul de umiditate;
  • Căldura;
  •  Puritatea aerului, etc.

            Așadar, urma să le iau pe rând. Umiditatea era prima problemă. Am împrumutat un aparat de măsurare a procentului de umiditate și am făcut un test timp de o săptămână pentru a vedea cum evoluează valoarea.

            Rezultatul? În casa mea era prea multă umezeală.

            Ce era de făcut? Simplu, achiziționarea și montarea unui dezumidificator.

            Pe atunci nu știam prea multe despre aceste produse și nici internetul nu era așa de dezvoltat pentru a mă putea informa, astfel încât am ales o variantă ieftină pe care am tot schimbat-o datorită calității precare, cheltuind astfel mult prea mulți bani pentru rezultatul care se lăsa mult și bine așteptat.

            Astăzi aș alege o firmă recunoscută, cum este Alecoair, care poate oferi garanții și în plus m-aș informa asupra caracteristicilor tehnice ale acestui aparat, eventual aș face comparații și așa mai departe. Nu de alta, dar sunt prea săracă pentru a cumpăra ieftin și merit cea mai bună calitate.  

            Aș alege în deplină cunoștință de cauză dezumidificatorul TTK 75 E produs de Trotec, cu o capacitate maximă de dezumidificare de 20 l pe zi și un debit de aer de 192 mc/h și potrivit pentru spații de până la 45 m2, deci ar fi fost la limită pentru apartamentul în care stăteam atunci.

            M-a atras la el faptul că are o funcție specială de dezumidificare automată comandată cu higrostat, lumină de semnalizate pentru a indica un rezervor de apă prea plin, precum și o protecție prin deconectare de la sine pentru prea plin și o funcționare foarte silențioasă (max. 42 dB).

            În plus, firma care îl comercializează oferă consultanță în alegerea produsului compatibil cu necesitățile personale de la un anumit moment dat, cât și o garanție de 24 de luni pentru persoane fizice și promit că în termen de 24 de ore produsul ajunge în casa celui care îl comandă.

            La pachet, mi-ar plăcea să cumpăr și un purificator de aer. L-aș alege pe cel de la Argo Jonio Design, care promite reținerea firelor de păr ale animalelor (și am nevoie de așa ceva datorită motănelului care face casă bună cu noi de mai mult de 1 an de zile), precum și a polenului și a tuturor particulelor cu un diametru mai mare de 0.3 microni. În plus este dotat și cu un ionizator ce promite să elimine într-un mod eficient poluanții sintetici și mirosurile urâte.

            Așadar, am rezolvat cu ajutorul firmei Alecoair punctele 1 și 3 din lista profesoarei mele, punctul doi fiind rezolvat de o centrală termică. Într-o lume ideală aș fi ales un mijloc complet nepoluant, dar…mai este apă de curs pe Dunăre până atunci.

*Sursa pozelor este site-ul alecoair.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!