duminică, 26 octombrie 2014

Am cărți de vizită

          Nu știu dacă aveam intr-adevar nevoie de ele, dar atunci când am citit la Deby despre proiectul ăsta, am decis că e musai.

          Bine, ideea a venit si dupa ce mi-am propus ca la anul să merg la câteva conferințe. Mereu (de un an și un pic se măsoară acest mereu) am zis că nu sunt eu suficient de pregătită pentru a merge la conferințe și totuși la anu' o să încerc.

          Astfel, avand in vedere ca participarea la conferințe echivalează cu a avea cărți de vizită, bang - totul se va întâmpla fix la momentul potrivit.
          Așadar am colaborat pe mail cu persoana de contact de la tipografie. I-am spus eu ce si cum. El mi-a trimis mostra, am dat ok-ul si in câteva zile am avut curierul la poarta instituției unde îmi petrec orele de servici: îmi livra minunățiile, cele de mai jos:

          Acum, chiar nu mai am nici o scuză, trebuie doar să fac primul pas, cărți de vizită am!

          Ce este interesant și pentru voi este că proiectul continuă, așa că dacă vă doriți cărți de vizită personalizate, tot ce trebuie să faceți este să luați legătura cu Deby și vă va ghida ea mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!