vineri, 16 mai 2014

File de jurnal - soarele de după furtună


Astăzi... (vineri, 16 mai 2014) ... cred că mi-am făcut un obicei (nu foarte bun) din a publica o filă de jurnal din lună în lună...

Afară… natura pare sa joace un joc ciudat de cucu-bau cu ploaia si soarele. Îmi e dor de căldură și sucuri băute la terase sau citit seara în hamac.

În grădină… s-a tot jucat B. cu răsaduri de diverse și mă gândeam că aș putea să intervin și eu acum că m-am mai liniștit;

În bucătărie… ca după micul dejun, miros de cafea și vase ce așteaptă să fie curățate. Sper să mă învrednicesc să coc ceva bun azi, și mai sper să se și materializeze;

În casă… mai precis cu dulapurile am planuri mărețe astăzi: reorganizat, calcat, sortat, sper să îmi iasă;

Sunt îmbrăcată cu… cămașă de noapte portocalie, profit de faptul că am rămas eu și doar eu și mă răsfăț;

Mă gândesc… că a trecut o perioadă stresată și că am reușit să iau un examen la mustață;

că sunt norocoasă;

că vreau să scriu mai mult pentru mine;

Am învățat… de la Google că azi se împlinesc 296 de ani de la nașterea Mariei Gaetana Agnesi, matematician, lingvist și filosof Italian. A scris prima carte în care se tratează calculul diferențial și cel integral și a luptat pentru emanciparea și accesul la educație al femei. M-a impresionat informația pentru ca trăim cu impresia că lucrurile au inceput să se schimbe în modul de perceptive al femeilor în lume doar din anii 1960 încoace, dar de fapt lucrurile stau un pic altfel și cred că este important să cunoaștem cât mai multe fațete ale problemei;

Sunt recunoscătoare pentru… atât de multe lucruri și totuși îmi doresc atât de multe încă. Totuși, o să încerc să fiu mai puțin abstractă, sunt recunoscătoare pentru examenul pe care l-am luat ieri, clătitele și cafeaua din oraș de după, vizita la bibliotecă de unde am ieșit cu 3 cărți fiecare interesantă în felul ei, somnul de după-masă tot de ieri în timp ce afară se rupeau norii. Ce mai? Sunt atât de norocoasă!

Aștept/sper… în continuare, să începem lucrările și să ne mai lase ploile astea. În plus vreau să mă țin de planurile pentru luna mai pe care le-am creionat cât de SMART mă pricep eu, într-o pe o agendă.

Mi-e dor.... în continuare de o plimbare, fie e ape munte, cu mașina, cu piciorul, cu bicicleta, oricum, dar plimbare să fie. E adevărat că m-am mai amagit în ultima perioadă, dar…vreau un pic mai mult.

Ce mai citesc… Minciuni pe canapea de Irvin D. Yalom‎ și Cartea viitorului de Cecilia Ahern.

Meștereli… am învățat legislație și norme tehnice, se pune?

Planuri mărețe pe termen scurt… să continui programul de sport personalizat: 30 days shred, 30 days yoga, abs and arms și să salut soarele în fiecare dimineaţă;

Ascult… acum nimic altceva decât păsărelele de la fereastra mea, dar mai devreme am ascultat 5 minute de istorie cu Adrian Cioraneanu si mi-a placut la nebunie fraza de încheiere: ”Nu uitați că cea mai frumoasă poveste este istoria!”

Pentru azi am terminat și mă duc la ale mele planuri mărețe, nu înainte de a vă trimite la Tăniușa în table pentru alte file de jurnal.

2 comentarii:

  1. Raluca, unde ai o adresă de mail pe aici, că m-am tot uitat! Deci planurile sunt gata şi vor începe construcţiile sau construcţia. E de bine, chiar de foarte bine, succes! Şi felicitări pentru examen, desigur!
    Dacă poţi trimite-mi emailul tău la cel afişat la mine la contact- Când poţi, nu arde nimic.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!