vineri, 21 martie 2014

File de jurnal

☺ Astăzi... (vineri, 21 martie 2014)

☺ Afară… natura care revine la viata, am descoperit ieri ca au inceput sa inmugureasca copacii. Abia astept sa fie totul verde si inflorit si nu mai este mult timp pana cand se va realiza asta.

☺ În grădina… apartamentului (inca) al nostru s-a asternut praful, dar in mintea noastra se ticluiesc multe planuri de joaca in primavara asta in gradina de imprumut.

☺ În bucătărie… sta pitita in frigider o caserola cu mancare de urzici. Ieri am mancat prima data pe anul asta si a fost delicios. In rest am cateva planuri, dar ma indoiesc ca vom avea si timp pentru ele, totusi, daca ma fortez un pic, poate ca...


☺ În casă… multe cutii si planuri de mutare.

☺ Sunt îmbrăcată cu… uniforma de servici, dar am trecut la pantofi (am renuntat la botine).

☺ Mă gândesc… la actele pe care le vom semna astazi si cate schimbari implica ele. Le astept cu inima deschisa, dar si cu un pic de teama de necunoscut si de nou si de toate lucrurile pe care nu le stim inca si pe care trebuie sa le invatam.

Ma mai gandesc si ca viata are un mod foarte frumos de a aranja lucrurile asa cum trebuie si asta este minunat!

☺ Am învățat… in doi totul este mai usor si ca starea de spirit a unuia il influenteaza enorm pe celalalt.

☺ Sunt recunoscătoare pentru… faptul ca incerc sa scot maximul din tot ceea ce mi se da. Saptamana asta am avut o zi in care nu am mai reusit sa dorm, m-am trezit cu o ora inaintea ceasului, ora pe care am folosit-o la maxim.

☺ Aștept/sper… sa ne mutam si sa nu mai fiu pe modul "intre doua luntre";

☺ Mi-e dor.... de o plimbare frumoasa de week-end.

☺ Ce mai citesc… Continui ”Foc în pavilionul de ceai” de Ellis Avery, dar nu stiu de ce nu prea am chef.

☺ Meștereli necesare cu care îmi ocup timpul… articole pe care încerc să le scriu un pic în avans pentru ca este tare bine și legislația pe care am început să o învăț pentru examenele ce urmează la mijlocul anului.

☺ Planuri mărețe pe termen scurt… sa finalizam de impachetat tot ceea ce nu ne este foarte necesar in urmatoarele 2 saptamani si sa le transportam.

☺ Ascult … nu ascult nimic azi, doar eu si gandurile mele care se vor duce sa isi ia o cafea :)

Jurnalul a început la Taniusa, unde puteți găsi mai multe astfel de momente din viața altor femei ce au ales să noteze săptămânal o filă de jurnal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!