marți, 4 martie 2014

Biblioteca Bloggerului Roman - concluziile

Vă mai aduceți aminte de articolul acesta de la sfârșitul lui ianuarie în care realizam un TOP 10 al cărților citite de mine în 2013 și vă invitam și pe voi să faceți la fel pentru a afla ce mai citesc sau dacă citesc bloggerii?

Răspunsul vine abia acum.

Concluzia este atât de simplă și pertinentă: bloggerii citesc și încă mult.

Rezultatul se poate vedea în infograficul de mai jos:



Cele mai citite carti ale anului 2013 in blogosfera romaneasca sunt:


Mărturisesc că și pe lista mea de lectură pentru 2014 se află: Oscar și Tanti Roz, Splendida cetate a celor 1000 de sori, Jocul lui Ender, Flori pentru Algernon și 1984.

Cei mai citiți autori din blogosferă sunt:














Aici, trebuie să mărturisesc că sunt foarte mândră că pe primul loc se află Haruki Murakami, unul dintre autorii mei preferați.

La capitolul concluzii personale, le bifez pe cele de mai jos:

- trebuie să citesc mai mult și totul trebuie să fie un pic mai organizat;
- am găsit titluri pe care îmi doresc neapărat să le citesc în anul acesta și altele despre care aș vrea să mă informez înainte.

Una peste alta, mi se pare o inițiativă demnă de laudă și pentru asta trebuie să îi mulțumim lui Chinezu' și ai lui complici care ne îndeamnă parcă mai abitir să...

citim, citim și iar să citim....



Vouă cum vi se par concluziile? Ați reușit să gasiți titluri interesante? Ce concluzii personale ați tras de aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!