vineri, 28 februarie 2014

Să ne așternem

Poate ar trebui să continui cu gândurile, dar deși ar fi o activitate frumoasă pentru o zi cețoasă ca cea de azi, propunerea mea este mult mai putin filozofică și mult mai lumească, așa că voi continua cu: trupurile.

Să ne așternem așadar trupurile pe saltele moi și acoperite cu lenjerii satinate cu aspect prețios și culori înviorătoare.

Să ne pierdem printre cearceafuri și să ne aducem poveștile la viață.


Să sorbim cafeaua cu zâmbetul pe buze și să ne dezmierdăm fără frica timpului pierdut și a ceasului ticăitor.

Așa aș fi vrut eu să se desfașoare ziua de azi, dar n-a fost să fie, poate mâine.

Probabil că are o oarecare legătură și faptul că azi de dimineață m-am extras cu greutate din căldura și confortul patului și al lui așternut proaspăt spălat, călcat și schimbat.

Nu știu alții cum sunt, dar mie mi se pare răsfățul maxim.

De când mă știu, am simțit plăcere pură în plimbările prin magazinele de țesături sau acelea de lenjerii de pat. Le puteam simți textură doar prin simpla plimbare a degetelor în timp ce ochii mei se puteau bucura cu miile de culori ale imprimeurilor.

E drept că în ultima vreme am intrat într-o pauză auto-impusă cu achizițiile. Am mai spus că de aproximativ 2 ani nu știm ce vom face, rămânem aici sau ne mutăm și nu am considerat necesar să mai cumpar ceva doar pentru a fi mutat într-o eventualitate pe care mi-o doream din tot sufletul.

Totuși, mărturisesc că una dintre plăcerile mele vinovate a fost vizitarea unui anumit magazin online de lenjerii de pat. Era atât de simplu și puteam sa visez fără să mă întrebe nimeni de sănătate și fără a primi vreo ocheadă insistentă din partea vreunei vânzătoare indiscrete.

Aici, îmi puteam imagina o altă cameră decât cea în care îmi petreceam nopțile, împodobită cu diferite modele de lenjerii. Mă jucam în mintea mea cu texturile și formele.

Poate chiar joaca asta de-a visele ne-a împins mai aproape de realizare. Cert este că abia aștept pentru un an-doi să cutreier magazinele de lenjerii pentru casa cea nouă care în mod cert merită așa ceva. Știu précis ceea ce vreau si cum vreau să fie și ăsta este un aspect foarte important pentru o persoană indecisă ca mine.

Zâmbesc în colțul gurii: știu précis despre ce vom vorbi mâine de dimneață la cafea și mai știu ca ”window-shopping-ul online” face bine la capacitatea de a lua decizii bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!