vineri, 31 ianuarie 2014

File de jurnal - planuri simple si tihna de ianuarie

Pentru astazi (data/ora)...vineri, 31 ianuarie 2014, ora 8:28;

Afara ... zapada si frig, totul este alb si parca lucrurile au reintrat in normal si se simte atat de bine;

Mă gândesc ... ca aseara am facut o sedinta de shopping in familie fara sa cheltuim prea mult sau sa cumparam prea mult, dar cel putin pe mine, m-a bine-dispus;




Invatam ... ca din cand in cand avem nevoie sa ne si rasfatam,

ca este adevarat ca un obicei repetat un numar de zile devine obisnuinta,

ca lucrurile se intampla daca faci ceva, orice in sensul asta,

ca pofta vine mancand,

sa separam nevoile de dorinte;

Sunt recunoscătoare pentru ... autobuzul care ma duce si aduce la si de la servici, mai precis pentru existenta lui care mi-a permis sa nu scot masina zilele astea si sa ma bucur pe deplin de zapada fara a imi face griji inutile;

Din bucătărie ... micul dejun pregatit pe fuga pentru B. si ideea unei salate ce ma asteapta in frigider: rucola, baby spanac, salata, pleurotus, suna yammy? si poate prajitura cu fructe de padure va vedea lumina zilei astazi;

Cu ce sunt imbracata ... blugii si bluza roz, cercei cu pietre albe si cizme-bocanc gri. Este prea frig pentru a ma mai gandi la fustite si alte nebunii de genul asta;

Citesc ... Daca ti-a placut scoala, munca o sa iti placa si mai mult de Irvine Welsh, nu pot spune ca imi place la nebunie. Este o colectie de povestiri ciudate, oarecum interesante. Clar nu m-as reapuca de ea, nu este chiar genul meu, dar varietatea nu poate face rau.

Am terminat Automatul de sah de Robert Lohr si Copilul lui Noe de Eric Emmanuel Schmitt, carti ce mi-au placut foarte mult. Interesante si cu o alta viziune asupra vietii.

Cred ca am facut o pasiune pentru Eric Emmanuel Schmitt, abia astept sa mai fac o vizita la bibilioteca de la mine din oras, ce m-a impresionat in ultima vreme si sa mai citesc si alte carti scrise de el. Unde mai pui, ca le citim si in cuplu?

Ceea ce astept (sper) ... am planuri pe termen scurt, vreau sa imi scot casa din starea de supravietuire si saptamana viitoare sa ma pot bucura mai mult de activitati creativ-culturale;

Ce mai mesteresc ... scriu, as vrea sa mesteresc multe, dar inafara de liste si cuvinte, nu invart nimic zilele astea;

Ascult ... sunetul tastelor mele negre si discutiile de la postul de radio ce mi-a animat ultimele zile. Este o discutie despre zodii;

În casa ... starea de supravietuire din care trebuie sa ies cat de curand, am o lista intreaga de declutter, deep clean si calcat/ordonat, dar am tot plimbat-o dupa mine, zi dupa zi;

Unul dintre lucrurile mele preferate ... ceaiul fierbinte la intoarcerea acasa ce acompaniaza o carte buna sau un serial palpitant si concursurile cu indicii;

Unele planuri ... teatru si filarmonica saptamana viitoare, am nevoie de o iesire culturala.

Melodia preferata momentan ... sunt intr-o mare pana de idei muzicale zilele astea, asa ca o sa va rog sa ma scuzati si o sa revin saptamana viitoare cu mai multe idei. Totusi, pana de idei muzicale si chef de dans. Are vreo logica?

Ultimul film vazut ... un episod din ultima serie Mad men si Nea Marin Miliardar;

Ideea jurnalului este preluata de la Corcodusa, unde se afla si un tabel cu cei ce au decis sa completeze filele de jurnal, asa cum puteti si voi face desigur.

6 comentarii:

  1. Shopping in familie fara sa cheltuiti prea mult? Noi, daca plecam impreuna, nu ne intoarcem cu nici un leu acasa. Asa, daca merge unul singur la cumparaturi, inainte de a pune in cos se intreaba ”oare nu se va supara ca am dat banii pe asta?”. :))))
    Nu-mi amintesc nici daca ma bati unde am mai auzit de Copiii lui Noe, dar, dupa ce le duci la biblioteca, merg sa le caut... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pai aveam clar ce voiam sa vedem si pe unde si apoi nu a fost vorba decat despre un pic de rasfat cu lucruri de care aveam nevoie :)
      Copilul lui Noe, am ametit eu titlul din rapiditate. Poti sa citesti cate ceva pe aici: http://www.humanitas.ro/humanitas-fiction/copilul-lui-noe

      Daca vrei, iti spun clar cand merg sa o duc inapoi si te "programezi" fix dupa mine :D

      Ștergere
    2. Sa fie o zi calduroasa, neaparat... Si fara nameti prea inalti, ca ultima data cand am iesit din casa am facut febra musculara urcand si coborand muntii din oras. :))))

      Ștergere
    3. Hai ca nu este atat de rau, o sa vina ea si vremea frumoasa si o sa ne fie dor de zapada si curatenia pe care o aduce ea orasului!

      Ștergere
  2. Acum am descoperit blogul tau, e foarte interesant. Imi place mult cum scrii!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!