luni, 23 septembrie 2013

Tupperware - campanie de test

Despre produsele Tupperware am auzit prima data la targul raw-vegan la care am participat in toamna. Imi propusesem sa particip si la prezentarea de produse pe care urma sa o sustina in orasul meu, dar din pacate nu am ajuns.

De aceea am considerat ca aceasta campanie de test mi se potriveste ca o manusa.

Ce este Tupperware?

Tupperware este compania care își propune să economisească resursele planetei înlocuind pet-urile – atât sticlele cât și caserolele din plastic de unică folosință – cu sticle eco reutilizabile din plastic pur, medical și cu vase din plastic garantate pe viață.
 
Este o companie multinațională, având peste 60 ani de experiență, leader în vânzările directe. Produsele sunt destinate păstrării, preparării, congelării, transportului și servirii alimentelor.
 
Compania Tupperware este cunoscută și apreciată în 140 de tări de peste 100 milioane de clienți în fiecare an.

Marturisesc ca am avut probleme in a alege produsul, le-as fi luat pe toate, dar a trebuit sa ma decid la unul. Este drept ca nu am ales chiar un produs clasic al ofertei lor, dar am ales desfacatorul de conserve - accesoriul care imi pune mie cele mai multe probleme cand il folosesc si pentru care nu am gasit niciodata pana acum varianta care sa ma satisfaca.(Oi fi eu de vina sau nu, nu stiu!)
 

Nu stiu cum este la voi, dar mie mereu mi-a creeat probleme acest dispozitiv. Probabil de aceea aleg mereu conservele acelea cu cheita, desi imi plac altele.

Sunt super curioasa sa vad cum functioneaza acesta pentru ca imi zic eu, daca un deschizator de conserve poate face tot ceea ce promit ei, atunci si restul produselor merita votul meu.

Ce promite el mai pe scurt? Prindere usoara, fixare si manevrare usoara si o conserva fara margini taioase, perfecta pentru a fi transformata in altceva :)

Mai jos este filmuletul cu descrierea produsului, cel care m-a convins pe mine de altfel!


Cum functioneaza? Undeva pana pe 4 octombrie o sa primesc deschizatorul pe care l-am comandat folosind punctele castigate pe Blogal Initiative si pana pe 9 octombrie o sa scriu articolul cu plusurile si minusurile produsului.

Nu stiu voi, dar eu abia astept!

*Articolul este scris pentru campania Blogal Initiative: Doriti sa testati produse Tupperware?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!