luni, 2 septembrie 2013

Inceput de toamna cu forte proaspete...



sursa: Stuart Miles/freedigitalphotos.net

Imi doream ca ziua asta sa inceapa in forta, sa fiu, sa fac si asa mai departe, dar n-a fost sa fie, am dormit prost si putin, m-am trezit tarziu si m-am miscat in reluare, n-am mai ajuns la autobuz nici cu slujbe si a trebuit sa folosesc masina si totusi inceputul zilei are si parti pozitive si anume: am reusit sa ma trezesc dupa cafea, am primit aprecieri pentru micul dejun, am reusit sa incropesc pachetele pentru servici, n-a fost exagerat de aglomerat pe drum, n-am intarziat decat putin.

Si o alta parte buna este faptul ca e un nou inceput, de luna, de saptamana, de anotimp. Vine toamna cu a ei tihna si planurile mele odata cu ea.

- sa particip la Power Blog, despre asta nu o sa scriu prea multe acum, ci la momentul potrivit, oricum din cate am putut eu intelege este vorba despre un club de scriere creativa pe o tema data;

- ieri am inceput un program de gimnastica "30 Days Shred" pe care intentionez sa il duc la bun sfarsit(faptul ca am facut deja febra musculara nu poate decat sa ma super-motiveze);

- sa renunt la abaterile alimentare care au devenit obinuinta in ultimul timp si sa renunt la scuze.

- sa particip si la provocarea foto de pe blogul de la mare;

Temele pe care o sa incerc sa le abordez sunt in fotografia de mai jos, dar inca nu stiu cum va fi participarea asta, o sa le abordez pe toate sau doar cateva, voi posta o data la cateva zile sau in fiecare saptamana, ramane de vazut si o sa iau de bun sfatul irinei de a o lua usor si in ritmul meu.


Continuand asa un fel de meditatie, va fi o toamna de cautari si asteptari. Rabdare imi doresc cel mai mult si puterea de a ma deconecta atunci cand e nevoie si de a ma concentra in restul momentelor. Imi doresc sa bifez toate obiectivele de pe lista lucrurilor uitate si mai vreau sa nu ma uit pe mine.

4 comentarii:

  1. Ce planuri frumoase ai! Mult succes in tot ce ti-ai propus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca de planuri nu duc lipsa :), mai greu este cu punerea lor in practica, dar ma straduiesc, unele ies, altele nu!

      Ștergere
  2. Bravo tie! Eu deja sunt obosita, chiar daca n-a trecut nici o luna de cand am fost in concediu.
    Provocarea foto e chiar faina, trebuie sa trec si eu pe acolo, poate ma bag.
    Spor in toate si rabdare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita.

      Ar fi frumos sa participi si tu la provocarea foto, de fapt ar fi fain sa participe cat mai multa lume, eu cred ca tocmai in asta este frumusetea provocarilor. Inveti de la ceilalti!

      In legatura cu concediul, eu zic ca se cere inca unul :)

      Spor si tie...

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!