joi, 5 septembrie 2013

Fotbal in flash-uri


Nu sunt o microbista dar respect pasiunea si cred ca meciurile Echipei Nationale ar trebui sustinute de fiecare dintre noi. Un pic de spirit nationalist nu strica niciodata!

Calatorind un pic in trecutul meu ma vad un pui de om de vreo 4-5 ani sambata pe stadionul unui mic orasel de provincie. Mandra nevoie mare eram, crescusem suficient incat sa pot avea parte de experienta asta alaturi de tatal meu.
Era si cred ca mai este inca vorba despre pasiune la echipele mici. Banuiesc doar ca era vorba despre oameni care aveau alte mijloace de a isi pune o bucata de paine pe masa, dar din pasiune se implicau si in asta.

Nu imi amintesc eu prea multe, tribunele si veselia simpla si sincera.

Imi place sa am parte de experiente si de aceea am fost mai mult decat bucuroasa când am aflat ca CityInsurance construiește galeria de bloggeri ai Naționalei.

Practic ne ofera bilete la categoria I, sectorul 331 la meciul Romaniei cu Ungaria din 6 septembrie 2013, prin intermediul acestei paginii de Facebook unde ne promite multe alte surprize si in week-end-ul de dupa meci. Eu zic sa fim pe faza.

In acelasi timp, in paralel se desfasoara un concurs si pentru pasionatii de fotografie, pe blogdefotografie. Ideea este sa trimitem 3 fotografii care sa ilustreze cat mai bine spiritul nationalei.

Eu am decis sa particip cu articolul asta in concursul lansat de
si imi doresc din tot sufletul ca vineri seara sa ma gaseasca pe stadion in galeria bloggerilor sustinand nationala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!