vineri, 20 septembrie 2013

File de jurnal I

Seara Buna,

De ceva vreme tot vad prin diverse jurnale acest gen de postari si am decis sa particip si eu. Imi plac jurnalele si asta mi-as dori sa fie macare intr-o mica parte si blogul asta. De aceea am decis sa incep sa numar filele de jurnal la fiecare sfarsit de saptamana, nu o sa imi creez o zi anume.

Initial o sa preiau ca atare intrebarile si o sa le completez, treaba asta imi aduce aminte de oracolele pe care le completam in scoala generala asa pe sub mana pentru ca erau destinate liceenilor. Pe masura ce voi avansa in completarea filelor de jurnal voi mai introduce si alte idei sau planuri pe care le am de povestit cu voi.

Sa incepem deci:

Pentru astazi (data/ora) - 20 septembrie 2013, ora 22:39

Afara ... intuneric, mult mai fric decat as dori sa fie...

Mă gândesc ... ca atunci cand am tendinta de a pierde timpul, am nevoie defapt de deconectare si poate e sanatos sa nu fac nimic din cand in cand;

Invatam ... din orice, important este sa fiu deschisa pentru a putea vedea lucrurile pe care trebuie sa le invat;

Sunt recunoscătoare pentru ... toti cei ce ma inconjoara si pentru faptul ca inteleg atunci cand am nevoie de timp doar pentru mine;

Din bucătărie ... niste struguri pe masa si in rest absolut nimic si nici nu vreau sa ma gandesc azi, maine sper sa se desfasoare ceva ostilitati in schimb, ostilitati ce ar include borcane si legume;

Cu ce sunt imbracata ... tricou galben, pantaloni de trening, jacheta de fleece si papucii caldurosi de iarna;

Citesc ... 3 carti in acelasi timp, saptamana asta m-am ocupat mai mult de Operațiunea Shylock de Philip Roth: o carte un pic ciudata care m-a dus cu gandul la Procesul lui Kafka;

Ceea ce astept (sper) ... imi doresc mai degraba sa gasim ori casa pe care am putea-o face perfecta sau terenul pe care am incepe constructia unei case pentru ca partea asta de turism imobiliar s-a transformat intr-un fel de al doilea job pentru noi;

In acelasi timp astept ca luni sa merg la prima ora de dansuri latino :);

Ce mai mesteresc ... absolut nimic, am multe idei, dar imi lipseste curajul de a le pune in practica;

Ascult ... filtrul din acvariul pestilor ce bolboroseste cristalin;

În casa ... doar eu, pentru ca este week-end-ul doar cu mine de care intentionez sa profit;

Unul dintre lucrurile mele preferate ... cuvintele si apusurile(aici lasasem necompletat nu intentionat, dar aseara fiind orele inaintate...);

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... un pic de shopping, o tura prin piata, nitica bucatareala, ordine in haine(din nou, am inceput sa urasc schimbarea anotimpurilor), lectura si poate ma apuc de invatat pentru examenul pe care urmeaza sa il dau peste mai putin de 2 luni;

Melodia preferata momentan ... Lasa-mi toamna pomii verzi - Margareta Paslaru, pentru ca simt ca anul asta se precipita prea mult lucrurile cu venirea toamneai;

Ultimul film vazut ... serial mai degraba, Downton Abbey, un pic prea lung, dar fascinant cat de mult s-a schimbat lumea in ultima suta de ani;

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Cam asa ar arata casa mea de vis ca sa zic asa.

 
Idee preluata de la Corcodusa.
 
Mai participa la acest proiect:

4 comentarii:

  1. Spor la invatat si mult succes la examen, Raluca. :)
    Cu permisiunea ta, pentru ca am vazut ca nu ai completat nimic, am sa-ti las melodia mea preferata in momentul de fata:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z81hsLIY1sQ

    Weekend placut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de vizita.

      Mi-am facut mea culpa si am completat jurnalul in totalitate, era tarziu aseara. Frumoasa melodia, merci de link.

      Week-end frumos sa ai si tu!

      Ștergere
  2. Week-end placut si spronic! Si bafta sa va gasiti terenul ca sa va construiti casuta de vis cat mai curand (desi e mai sucmp si mai obositor de construit, macar va iesi in final dupa visul tau)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Anca,

    Sper sa avem bafta si sa gasim ce vrem, dar oricum stiu ca lucrurile se aranjeaza intr-un final asa cum trebuie sa se aseze asa ca nu imi fac prea multe griji.

    Daca este pentru noi, o sa il gasim!

    Week-end frumos sa ai si tu!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!