joi, 25 aprilie 2013

Declar Săptă-luna Răsfățului

Nu ştiu cum s-au aliniat astrele sau ce miracol s-a produs în ultimul timp, dar mă simt foarte foarte răsfăţată. La sentimentul ăsta contribuie și faptul că am ales să profit de fiecare ocazie în parte, să fac lucruri pentru mine și să fiu un pic egoistă.

În altă ordine de idei, totul a început cu momentul în care am câștigat acest concurs și deși pachetul a ajuns vineri la poștă, eu am reușit să îl ridic abia marți. Conținutul arată cam așa:
Este vorba de 2 săpunele: unul anticelulitic cu cafea (cel din saculețul roșu) și unul cu argilă (cel în formă de inimioară), o cremă de corp cu unt de mango și un bonus la care nu mă așteptam, dar de care m-am bucurat tare: balsam de buze despre care pot spune pe testate că este foarte hidratant.

Încă nu am reușit să le testez pe toate, dar pot să spun că săpunurile au un miros foarte fain: de verde, de plante, de natural. După ce le-am scos din cutie, le-am lăsat nițel în cameră și după un timp îmi împrospataseră aerul și nu știam de la ce e.

În concluzie: Multumesc Valeria pentru cadou!

Dar credeați că asta este tot? Nu, nici pomeneală. Marți mi-am făcut abonament la sala de lângă casă, sau aș putea spune, mi-am refăcut, pentru că obișnuiam să merg dar între timp m-am lasat. Ce mi-a placut e că oamenii chiar iși dau interesul. Mă gândesc că poate e de vina și concurența din ultimul timp, dar ăsta e un lucru pozitiv si nu pot fi decât  ultumita.
La ora la care merg eu în general, adica 5-6 seara nu e foarte aglomerat, are tot ce îi trebuie ca și aparate și mi-a placut cursul de Strength Cardio la care am fost, a fost un mix de gantere(micuțe) și step și în rest lucru cu greutatea propriului corp și instructorul chiar își făcea treaba. Sunt curioasă care sunt efectele după 1 lună de regim+sala, dar vom vedea.

Un al treilea motiv de răsfaț: mi-am luat inima în dinți și încerc masajul anticelulitic. Am cumparat un cupon de reducere cu 4 ședințe de masaj. Azi între 5 și 6 sunt în teste la prima dintre ele :). Tare sunt curioasă!




Și....de 1 Mai mergem în Vamă cu motocicleta și nu dormim la cort ci în rulotă. Am aflat aseară și abia aștept!

Acum, daca tot am declarat saptă-luna răsfățului, adică fiecare își alege daca e vorba de o săptămână sau de o lună întreagă sau chiar de mici detalii care fac diferența din când în când, sunt curioasa voi cum ați simțit răsfățul în ultimul timp?

O zi frumoasă să avem!

7 comentarii:

  1. Mai aveti un loc in rulota si pentru mine? Sau macar timp pentru o tura cu motorul?
    Distractie placuta si soare mult sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de rasfaturi! Bravo Raluca!
    Mie in perioada asta rasfatul suprem mi se pare primavara. Mai am de asteptat putin pana la alt gen de rasfaturi, cam pana la sfarsitul lunii mai ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara, da, e rasfat pentru simturi, pomi infloriti, floricele cu mii de arome!

      Ștergere
  3. Ma BUCUR CA ITI PLAC SI SPER SA LE FOLOESTI CU PLACERE.
    Valeria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci inca o data Valeria! Aseara am folosit sapunul anticelulitic, foarte faina senzatia si oficial sunt indragostita de balsamul de buze!

      Ștergere
  4. Felicitari pentru produsele primite, sper ca te-ai bucurat sau te bucuri si acum de ele? A fost frumoasa mica vacanta?

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!