joi, 27 august 2015

Blogurile mele favorite

          N-am mai scris de mult pentru o Campanie Blogal - acum o provocare Kooperativa 2.0, dar aceasta m-a tentat si cum profit si de timpul semi-liber, am decis sa scriu.

          Practic, orice posesor de blog are bloguri preferate pe care le clasifica sau nu in BlogRoll sau intr-o categorie speciala, dupa caz si gust. Asadar probabil o sa va intrebati ce sens are sa scrii un articol intreg in care sa numesti blogurile pe care le citesti cu placere. Sincer si eu m-am intrebat, dar raspunsul nu a fost unul simplist de genul de aia ci mai poetic.

          Evident ca am multe bloguri pe care le frunzaresc, dar sunt cateva unde abia astept sa revin si sufar daca autoarea nu a mai postat de mult sau incerc sa invat anumite lucruri de la ea.



          Da, majoritatea blogurilor pe care le citesc eu sunt scrise de femei. Pentru ca empatizez, pur si simplu. Poate ca blogging-ul are un strop de voyeurism in el si recunosc ca imi place sa trag cu ochiul in vietile altora, atat cat lasa ei sa se vada.

          Asadar, daca ar fi sa aleg 5 bloguri pe care le citesc cu placere, acestea ar fi:

  • Tomata cu Scufita - blogul personal al Andreei Ursu, imi place cum scrie si cum isi traieste viata. In ultima vreme pur si simplu vreau sa aflu mai multe despre noua ei viata in 3. Aaa...si apreciez parerile ei in materie de carti, filme si calatorii.


  • Economisim - unul dintre primele bloguri pe care le-am descoperit la noi. Iulia incearca sa aduca in Romania un trend ce in occident a ajuns chiar moda: economisirea si viata frugala.


  • Iuliana - pe al carei blog l-am descoperit de pe vremea in care era petala calatoare. Pe ea imi place sa o citesc pentru crampeiele de viata, dar si pentru retele delicioase.


  • Jurnal de Belgia - Mirona scrie despre multe, in ultima vreme despre Bulbuc si rezonez cu ea si imi place modul relaxat in care se destainuie. Am descoperit-o pe cand cu Most Wanted Blog si de atunci o citesc cu placere.


  • Tea - scrie de mult. Initial scria despre epopeea slabitului si apoi a inceput sa ne povesteasca despre intamplari de gravida si apoi cu bebe Paul. Ma face curioasa sa vad ce planuri mai au sau ce s-a mai intamplat in viata lor acum de 3.


          Cele 5 bloguri enumerate de mine mai sus nu formeaza un top, ci sunt pur si simplu primele la care m-a dus gandul acum, dar cu siguranta sunt cele pe care le vizitez in mod constant si le citesc cu multa placere, candva alaturi de ceasca de cafea, acum printre picaturi.

Un comentariu:

  1. Wow, thank you! Speram deep-deep inside ca sunt in top, dar nu ma asteptam. Fug sa frunzaresc celelalte sugestii (although I should be packing, daaaaarn ;))

    Made my day, ms!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!