.png)
Vedeți voi, asociația noastră nu
avea bani, fondurile le strângeam prin sponsorizări din partea companiilor, așa
că nu ne permiteam să aruncăm banii pe fereastră, ci încercam să obținem
rezultate maxime cu resurse minime, în concluzie în perioada de recrutare nu
tipăream prea multe afișe, ci ne axam pe discuțiile libere cu potențialii
candidați și la împrțirea materialelor promoționale: pixuri, șepci, după buget.
Studiasem cărți în domeniu și concluzia era că dacă îi dai unui om o mica atenție
șansele să fie atent la tine cresc exponential, așa că aplicam și noi și nu pot
spune că ne-a mers rău.

Spre exemplu, în vară al meu soț
a fost printre organizatorii celei de-a treia ediții a Frontera Fest, o întâlnire
micuță între posesori de Frontere ce se lasă în general cu drumuri forestiere,
campat în mijlocul padurii și stat la povești până noaptea târziu.
Ei bine, băieții au vrut să facă
treaba ca la carte, așa că au comandat stickere, tricouri și stegulețe. Păcat
că nu știam pe atunci de echipa de la promotion, pentru că sunt sigură că ar fi
ieșit mult mai bine din punct de vedere calitativ. Nu vă povestesc cât de
încântător este să vezi 20-30 de mașini identice, fiecare cu stegulețul ei și
apoi vreo 60 de oameni, toți în tricouri cu sigla întâlnirii. Este un exercițiu
de branding la nivel minim, dar unește.
Eu cred că despre asta ar trebui
să fie promovarea, branding-ul și campaniile, despre a uni oameni cu oameni, de
aceea eu aș renunța la campaniile de spot-uri publicitare TV, de multe ori
plictisitoare și agasante pentru evenimente cu/despre și pentru oameni în jurul
produsului prezentat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!